Batiste Blush Dry Shampoo Сух шампоан

by - април 18, 2017

Здравейте, момичета!
Този пост е посветен на втория продукт от колаборацията ми със сайта за  Парфюми и козметика Parfimo.bg.Сайтът предлага голямо разнообразие от различни продукти на достъпни цени, също така в него можете да намерите марки, които ги няма или се намират трудно по магазините у нас.Една от тях е и Batiste, сигурно сте чували за техните сухи шампоани, които все повече нашумяват в последно време.Аз съм пробвала техния шампоан Batiste Original още преди доста време и определено ми стана любим.Ето защо след кратка пауза от използване на подобни шампоани, реших да изпробвам този продукт, става въпрос за Batiste Blush Dry Shampoo, или сух шампоан с аромат на цветя/цветове.

Опаковката на сухия шампоан си избрах да е малка, 50мл., за да мога да я нося с мен в дамската си чанта.Предния Batiste Original, който бях ползвала беше в дооста голяма опаковка, която определено не би била подходяща за тази цел.
И този път Batiste не ме разочароваха, продуктът е хубав, освежава косата добре и си върши работата като цяло.Ароматът на сухият шампоан е приятен и флорален.Доста се усеща върху косата, така че ако не сте фен на силните аромати, препоръчвам да се насочите към Original, който не е толкова ангажиращ и е доста свеж като миризма.
Както знаете този тип продукти се нанасят в корените, разтрива се добре за да не останат петна от бяла пудра по косата и след това можете да си оформите прическата както желаете.Косата придобива по-чист вид.Аз лично ви препоръчвам ако имате проблеми със скалпа като косопад например, да използвате по-рядко сух шампоан и стилизиращи продукти, които могат да запушат порите на кожата.Също така, въпреки показанията, аз обичам да втривам шампоана малко по-далече от корените на косата, така избягвам образуването на пърхут и затормозяването на скалпа.При мен често се случва на следващия ден след употребата на какъвто и да е сух шапоан, да ми се появява повече пърхут от обикновено.Никога не оставям косата си неизмита след като съм позлвала сух шампоан, но въпреки това мисля, че тези проблеми са често срещани и една идея повече грижа и внимание към скалпа не е излишна.
Аз съм пробвала няколко марки сух шампоан, но смятам, че Batiste е най-сполучливият до момента, определено ми допада като цялостен ефект.В сайта на Parfimo можете да намерите най-различни  разновидности на сухия шампоан на Batiste, има всякакви опаковки от 50 и от 200мл., видях че има и за руса коса, който също би ми било любопитно да изпробвам.Линк в сайта към моя шампоан Batiste Blush 50мл., вижте ето ТУК.Цената му в момента е промоционална на 3.90лв.В предишния ми пост бях ви споменала подробности, но и тук ще кажа, че доставката на продуктите в сайта трае 5 работни дни.Това е така понеже нещата идват от складове в чужбина, всичко което съм получавала аз до момента е било напълно оригинално.
А кой е вашият любим сух шампоан на Batiste?Ще се радвам да ми пишете в коментарите! ☺
Поздрави и усмивки! :)))
***

*продуктът ми е предоставен за тест от Parfimo.Мнението ми за него е напълно откровено и на база лични впечатления.Постът не е спонсориран!

You May Also Like

1 коментара

  1. Аз също използвам сухите шампоани Batiste. Любимият ми е Divine Dark - само защото съм брюнетка :)) Други засега не съм пробвала, но съм супер доволна като цяло!

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...