Haul/ Нови придобивки Февруари/

by - април 03, 2017


Здравейте!
Днешният пост ще бъде на тема нови придобивки!Те ще са за месец Февруари, тъй като ме нямаше на линия в блога за известно време и се събраха доста неща, които наистина нямах търпение да ви покажа!

Започвам с първата палитра сенки, това е Douglas, MY FAVORITE Palette.Получих я като подарък, не е купувана от България, но и у нас я има.Сравнително нова е, преди известно време я бях видяла във Facebook страницата на Douglas Bulgaria и много исках да я пробвам.Ще има отделно ревю за нея, още събирам впечатления, така че няма да бързам с поста.За сега мога да кажа, че любими са ми блестящите розови цветове в левия край.Пигментацията е добра, но трайността ми се струва доста малка, все още не съм намерила подходяща основа, която да ги задържи до края на деня.Доста се изтриват от окото и това е лек минус на сенките.Все пак мисля да ги тествам повече и тогава ще ви разкажа по-подробно.
Sleek Face Contour Kit, това е дуо, контурираща пудра и хайлайтър.Много пигментирани продукти, особено пудрата.Ревюто можете да видите ето ТУК

Втората палитра е  I-Divine - A New Day отново на Sleek.Съдържа 12 цвята матирани и перлени сенки.Много исках тази палитра, до сега не бях пробвала нито една на марката.Тази и палитрата All Night Long са нови и доколкото си спомням са лимитирано издание.Ще поизчакам с ревюто, за да мога да придобия пълни впечатления, на първо четене A New Day има хубава пигментация, цветовете изглеждат красиво на окото.За тази палитра също трябва да търся по-кремообразна основа, която да ги задържи малко по-дълго.Не са нетрайни, но имам и доста по трайни сенки от тези.Идеална е за ежедневен грим в телесни тонове.За по-тежък грим според мен не е най-удачното решение.

Ultra Sculpt &Contour Kit на Makeup Revolution London, това вече е любимото ми контуриращо трио, страхотна пигментация, красиви цветове.Ревюто можете да разгледате ТУК


Guerlain Lingerie De Peau, успях да се сдобия с няколко мостри на този фондьотен на Guerlain и определено си изградих мнение за него.Лично на мен не ми пасна и не бих си го закупила в пълен вариант.Усеща се приятно на кожата, лека текстура, но не ми прикрива добре несъвършенствата.Трябва да слагам по много и пак не е достатъчно.Също така не е особено траен или поне не е това, което обещава, още следобеда забелязвам, че фондьотенът ми се е изтрил отдолу и отстрани на лицето.Общо мога да кажа, че е подходящ за хора с по-чиста кожа без несъвършенства, с нужда от леко и нежно покритие.
Фондьотенът го видях в enzo.bg на цена от около 70-80лв., а в Douglas ми се стори даже, че е малко над 100лв.Високата цена определено не значи всичко в козметиката.Най-разумно, да не кажа и задължително е преди да се направи такава скъпа инвестиция в продукт да се пробват тестери ...Иначе разочарованието би могло да бъде доста голямо :D

Последният продукт е NIVEA Sensual лосион за тяло с аромат на прасковен цвят.За сега лосионът не се предлага  у нас, на мен ми го донесоха от чужбина.Много ми хареса, лека консистенция и дава силна хидратация, поради което се нанася бързо и лесно по кожата.Има свеж аромат и попива добре, така че да можете почти веднага след нанасяне да се облечете.

***
Поздрави и усмивки! :)))

You May Also Like

2 коментара

  1. Завиждам ти за A New Day. Много исках да си я взема, но когато поръчвах я нямаше и се сдобих с All Night Long, която вече си бях харесала от преди, Oh So Special и Au Naturel. All Night Long е много сполучлива, сенките са много пигментирани и при мен с моята база на Etude House се задържат до края на деня и не мърдат. Трябва да ѝ пусна ревюто тези дни.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да ти кажа честно, щом имаш подобни палитри, тази може да ти дойде леко излишна, определено е за по-лек грим и не е нещо чак толкова различно като визия на очите :)Аз мислех, че ще е супер пигментна, но явно трябва да пробвам друга на Sleek, понеже определено съм фен на силната пигментация :D :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...