Любими грим продукти, Март-Април

by - май 01, 2017


Здравейте!
Днешният кратък пост ще бъде на тема любими грим продукти за последните два месеца.Избрах точно тях, понеже ги определям за себе си като "must have" или с други думи задължителни неща, които съм използвала непрекъснато.Отдавна не съм пускала подобна публикация в блога, приятно четене! :)))
Започвам с четката за руж, тя е от комплекта, който поръчах от Aliexpress.Любима ми е, с нея освен руж нанасям хайлайтър, предимно когато искам да имам по-наситен и забележим хайлайт ефект на лицето.За бронзираща пудра също става, изобщо мултифункционална и удобна четка!Ревюто на всички четки вижте: ТУК
До нея е гъбата за грим на Avon, харесва ми, особено за ББ крем и по-течни продукти.Напоследък я ползвам суха понеже често бързам и ми допада ефектът, лесно се работи с нея и не е прекалено твърда.Освен това така поема още по-малко продукт.Ревюто за нея: ТУК
Парфюмът е на Avon Viva La Vita, известен е в последно време, аз го ползвам почти редовно, свеж и пролетен аромат.Ревюто за него: ТУК
Червилото до него е на Essence от Nude колекцията им в 03Come Naturally, супер приятно, комфортно на устните.Наситен и траен цвят в нежен кафяво-лилавеещ нюанс.
Фондьотенът на Catrice HD Liquid Coverege също ми е любимец, най-вече заради голямата му трайност.Поста за него: ТУК .В студените дни към него прибавях и BB крема на Garnier, понеже фондьотенът е доста матиращ и исках да придам на лицето по-добър вид и хидратация.Като цяло почти винаги правя комбинации межу подобни продукти.


Контуриращото дуо на Sleek Makeup ми е топ продукт за ежедневния грим, идеална пигментация и наситеност, ревюто за него: ТУК
С коректора Catrice Camuflage Cream прикривам несъвършенствата по кожата, които при мен често не липсват.Добре е да се ползва под фондьотена, самостоятелно нанесен се изтрива бързо.За зоната под очите работа ми върши коректорът на Essence Stay all day16H.Лек е, има средна покривност.Засъхва супер бързо и ако се забавя става по-труден за преливане.Въпреки това аз съм доволна, за втори път си взимам от него.
Моливът за вежди е на Impala, ном.5.Това са ми любимите моливи изобщо.Добра пигментация, не е прекалено мек, не се стопява на веждите при нанасяне, издържа цял ден...сравнявайки го с подобни, определено ми стана фаворит.Нюансът е светло кафяв със студен, графитен оттенък, подходящ е за по-светли или руси вежди.
Последно, това е спиралата на Essence I Love Extreme, обема който дава е голям и не съм и намерила достоен заместник за момента.

***
Поздрави и усмивки! :)))

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...