REVOLUTION Ultra Sculpt & Contour Kit

by - март 28, 2017

Здравейте!
Днешната публикация ще бъде ревю на един продукт, който много харесвам, това е Ultra Sculpt & Contour Kit на Makeup Revolution London.Видях го в едно клипче на Снежи , за което ѝ благодаря, отдавна търсех нещо подобно❤!☺Веднага ми направи впечатление колко хубаво изглежда и стои на лицето, ето защо побързах да си поръчам.

Знаете, марката Revolution не се предлага на нашия пазар, аз реших да направя поръчката си през сайта Parfimo.bg.Продуктът пристигна добре опакован и с мостричка подарък, което също ми направи много добро впечатление, определено смятам, че това е правилна стратегия от тяхна страна.Цената беше много изгодна и това също е голям плюс.
И така, REVOLUTION Ultra Sculpt & Contour Kit е контурираща палитра, която се състои от пресована пудра за създаване на контур, хайлайтър и руж.Моята е в цвят C01 Ultra Fair.Кожата ми не е от най-светлите и все пак цветовете в палитрата ми паснаха идеално, въпреки моите опасения.Ето защо бих я определила като универсална, би паснала почти на всеки тен.


Общото между трите продукта вътре е пигментацията, която е много висока.Имам подобно дуо пудра и хайлайтър от марката Sleek, него също бих препоръчала, като цветове и пигментация е подобно на тази палитра, ревюто можете да видите ТУК


Няма да крия, че тази палитра на Makeup Revolution ми стана по-любима от контуриращото дуо на Sleek, особено хайлайтъра тук ми е фаворит.Пудрата и в двете е почти идентична като цвят и като наситеност.
Ще започна първо с контуриращата пудра в триото, тя е матова със студено кафяв подтон, който стои красиво и наситено, пигментацията е висока.Не е особено прашлива, но това зависи и от мекотата на четката ви.С по-мека четка не се разпрашава, с по-твърда се рони повече.
В средата е хайлайтъра, това за мен е един от най-хубавите, които съм ползвала, от сега ми е ясно, че него ще го изхабя най-бързо!❤Цветът му е златисто-бял, тип шампанско.Прелива се хубаво, може да се наслагва по желание, стои много красиво на лицето.Харесва ми, че е не е прашлив, подобно на някои дрогерийни такива.Това за момента е най-трайният ми хайлайтър.
Последен е ружа, той е в розов цвят и е перлен.Също много наситен и пигментиран, съчетан заедно с другите продукти стои чудесно на лицето.


Общо за цялата палитра мога да кажа, че е трайна, всичко остава на лицето почти до края на деня, като най-трайна е контуриращата пудра.Хайлайтърът се изтрива първи, след него е ружа.Идеята за палитра точно с тези 3 продукта е изключително практична, само с нея може да се постигне завършен грим на лицето.
Относно икономичност, зависи колко често я ползвате.Аз я харесах толкова, че започнах да се гримирам с нея ежедневно, така че ще ми свърши сравнително бързо по мои наблюдения :D
А коя е вашата любима контурираща палитра?Ще се радвам да ми пишете долу в коментарите!

***
Поздрави и усмивки! :)))

You May Also Like

1 коментара

  1. Здравейте! Имаме програма за БЕЗПЛАТЕН тест и ревю на продукти за всички, които имат блогове за мода, красота и лайфстайл. Ако проявявате интерес и желаете да разберете още подробности можете да се свържете с нас на адрес: d.atanasova@parfimo.bg

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...