HAUL July 2016/Нови продукти Юли

by - юли 23, 2016


Здравейте, момичета!
Време е за нов пост с малко придобивки от последните седмици, които смятам, че ще ви бъдат интересни.Не съм пазарувала чак толкова козметика, само някои неща за плаж, които взех в допълнение към останалите ми продукти.

Започвам с тези за тен и след слънце.
FARMONA Sun Balance Хидратиращ лосион с пантенол за след слънце.Успокоява кожата след слънчеви бани или солариум.Съдържа Hydro-Complex хидратираща формула, Пантенол, Арганово масло, Алантоин.Без парабени.Взех го заради богатия състав и маслата.По принцип тази марка е полска, не помня дали и какво съм ползвала от нея точно.Ароматът не ме впечатли толкова, като действие също не усетих нещо кой знае какво.Леко хидратира и подхранва.Като цяло освен хубавият състав, които виждам описан, не мога да кажа кой знае какво за него.Може би очаквах повече като действие и аромат.Цена 10.30лв.

В средата е Sundance Крем за след слънце против зачервявания.С бадемово масло, екстракт от кактус, витамин Е, кокосово масло.Хидратира, помага на кожата да се възстанови, регенерира.Взех го от DM, това е марката им, която промотираха наскоро за грижа и защита на кожата от и след слънце.Цената му е малко под 3лв. за 100мл.Подходящ е за лице, аз го ползвам за цялото тяло.Като формула е много силно хидратиращ, когато се нанесе става прозрачен, нещо като водна консистенция.Охлажда добре и овлажнява.Ароматът не е кой знае какво, бих казала че ми мирише леко на екстракта от кактус :Д.Въпреки това по хидратация бие по-горния на Farmona, допада ми, нося го в дамската си чанта.

NIVEA Хидратиращ слънцезащитен лосион SPF 30.По принцип ползвам спрейове, понеже са по-лесни за употреба.Сега реших да си взема и един лосион за разнообразие. Освен това ми се струва, че лосионът защитава по-силно, понеже стои по-плътно на кожата.Този на Nivea успя да ме предпази от изгаряне на плажа в Гърция, доволна съм.Цената му е около 15лв. за 200мл.


В дясно е Шампоан Gliss Ultimate Resist с 3 протеина.Подходящ е за безжизнена и изтощена коса, пише, че я прави силна и устойчива.Мирише приятно на ягода и нещо сладко.Като действие подсилва, но и леко утежнява и отнема от обема. Цена 6-7лв.Приятен е, но не ме грабна.Ако сте го пробвали пишете ми в коментарите какво мислите, също и кой е любимият ви шампоан на Gliss!

Течно матово червило Golden Rose Longstay, страхотно е, любимо ми е, наситено, матово и трайно.Дизайн, аромат, опаковка, всичко ми допада.Повече за него вижте в поста ТУК

Последно това е Перлен балсам за устни Balea с витамин Е и гроздови семки.Опаковката ми се стори сладка и си го взех.Дава само прозрачен блясък с малко частици вътре.Ароматът е плодов и приятен.Трайността не е голяма.Въпреки това го харесвам, цена около 2-3лв.
На снимката се виждат и обички от H&M, които взех с голямо желание, нестандартни са.В горната си част се защипват и обхващат половината ухо.Нещо не ми допадна обаче как ми стоят.Определено ми харесва идеята за такова бижу и ще се оглеждам за други подобни.

Поздрави и усмивки! :)))
Dreamgirl
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...