Empties / Празни опаковки

by - юли 05, 2016


Здравейте!
Дойде ред и на поста за празни опаковки.Избрах някои от нещата, които все още не съм хвърлила и мисля, че биха били по-интересни за вас. :)

Започвам с два продукта за тяло, първият е Дезодорант Dove Invisible Dry.Тези дезодоранти наистина защитават, едни от най-ефикасните са за мен в това отношение.Този ми е поредния и вече се чудя кой аромат да си взема.
След него е Лосион за под душа Garnier, по принцип не разбирах идеята за подобен продукт, според мен нямаше особен смисъл в него.Докато не го получих като подарък, сега вече съм на коренно различно мнение.Нанасянето в банята става супер бързо и лесно.Приятно е, а кожата остава омекотена, подхранена и успокоена.Хубавото на такъв тип лосион е, че можеш да нанесеш навсякъде по тялото и то за минути.Понякога, когато знам, че бързам и нямам време за лосион след баня, този продукт ме спасява.
Следват два продукта за лице:
Лосион за премахване на грим LOREAL.Тук не личи, но лосионът е двуфазен.От дълго време насам го ползвам, пробвам друго и все се връщам към него.Премахва грима лесно и нежно, като същевременно не ми омазнява лицето, което се е случвало с подобни лосиони.Идеален е за водоустойчив грим, подходящ за чувствителни очи.Любим ми е.
Кой е вашият любим продукт за почистване, с какво чистите най-добре фондьотена от лицето си?Ще се радвам да ми пишете в коментарите!

URIAGE Термална мицеларна вода, за комбинирана към мазна кожа.С екстракт от зелена ябълка.Това е любимата ми мицеларна вода, действа добре на кожата ми, почиства и ухае дискретно и приятно.Удоволствие е да я ползвам.За напред спокойно мисля да пробвам други продукти на марката, в аптеката ми я препоръчаха не случайно.Цената и е малко над 20лв., но си заслужава, освен това е доста икономична.



Маска за коса Schwarzkopf ULTIME.Харесах я, като действие най-вече мога да кажа, че омекотява косата.Не омазнява , ухае приятно.Добра е, не бих казала нещо уникално, но все пак съм доволна.Косата ми е дълга и изсветлявана, има нужда от сериозни грижи :Д



Essence Gel топ лак.Познат е в блог пространството, стана незаменим за мен, прави лака траен, изсъхва бързо, вече си взех нова опаковка.
Спирала Astor Big & Beautiful Butterfly Look.Прави миглите по-скоро много дълги и леко по-обемни, извива.Харесва ми в нея трайността и че не се рони изобщо.За жегите е издръжлива, не мърда.Даже ми се е налагало да запечатвам с нея спиралата си на Essence, която ми се рони ако не внимавам и си докосвам очите.
Спирала Essence I Love Extreme.Втората ми опаковка, харесва ми че дава страхотен обем, наситено черна е.Има нещо като влакънца, които уголемяват.Отново познат продукт из интернет пространството.Леко ронлива ми е, но с друго такъв обем не съм постигала.
Котектор Essence Stay All day, ревюто му можете да видите ТУК

Поздрави и усмивки :) :) :)
Dreamgirl
***



You May Also Like

2 коментара

  1. Не съм обърнала внимание, че и Garnier са пуснали лосиони за под душа.Бих ги пробвала, щом ти допадат.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Моят е подарък, изпратиха ми го от чужбина.Тук не съм сигурна дали ги има, стори ми се че ги мернах някъде, ще проверя ;) :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...