I regret buying you...

by - юли 04, 2016


Здравейте, момичета!
Днешният пост ще бъде по-различен, в него ще ви покажа някои продукти, които не проработиха за мен и по един или друг начин не са ми харесали особено.Не искам да бъда крайна в мнението си, със сигурност има хора, на които им допадат повече, все пак козметиката действа индивидуално при всеки :))

 За първия продукт, който е Мицеларна вода Mixa за мазна и смесена кожа, четох предимно позитивни отзиви.Исках бюджетна мицеларна вода за почистване на грим, която да не пестя.Именно това ме накара да я взема, както и количеството, желанието да тествам нещо ново и т.н
Какво не ми допадна в нея?При използването ѝ започнаха да ми излизат ситни пъпчици. Самата вода почиства и хидратира силно, което на моята кожа явно не ѝ харесва особено.При мен с доста кремове, лосиони, измивни гелове се получава такъв проблем, кожата ми не понася нищо твърде хидратиращо или изсушаващо...Когато ползвам мицеларна вода задължително я измивам от лицето си.
Също ароматът ѝ ми се струва силен като за мицеларна вода.Прави тена на лицето свеж и тонизиран, което е плюс, но въпреки това не мога да я използвам.Сега си чистя само грима на очите с нея.Със спирала и молив се справя добре.
Мисля следващия път да заложа на сигурното, което за мен е Bioderma или URIAGE, последната ми вода беше на тази марка,отново за мазна и смесена кожа и е страхотен продукт, препоръчвам я.С водата на Avene за мазна кожа също не съм имала подобни проблеми.В крайна сметка с предимство са здравето, чистотата на кожата и липсата на несъвършенства.


Следващия продукт купих с Огромно желание, това е тоалетната вода на Avon Silky Soft Musk.Проблемът ми с нея е, че в брошурата миришеше уникално приятно, сладко и леко.На живо се оказа супер силна и натрапчива.Ако я мириша дълго или се пръсна повече, рискувам да ми стане лошо :Д.Много ме е яд, защото се влюбих в аромата, когато разглеждах каталога,  обожавам плодово-сладникави аромати.За сега стои и не се използва.Цената беше изгодна, около 10-11лв. за 50мл.
А вие имате ли впечатления за нея?



Следва продукт, който съм сигурна, че ще е изненада за много хора отново :D , това е комплектът за вежди Essence Eyebrow stylist set.За него също бях чела страхотни отзиви.Състои се от два цвята сенки за вежди, малка четчица и шаблони.
При мен лично не върши някаква незаменима работа, запълвам тук там и толкоз.Не може да се направи точен контур, за да използвам и шаблоните вътре.Като цяло ми стоят безполезни някак.Четчицата вътре рони продукта, за това ползвам друга специална за целта четка.
Моливът за вежди е най-доброто средство за мен, след него мога да сложа сенките за вежди, но разликата не е голяма.На снимката може да се видят  моливите, които използвам.Тези на Impala са по-трайни и наситени от този на Essence, поне при мен е така.
Цената е около 5-6лв.Ако имате идеална форма и ви трябва леко запълване, то при вас може да свърши работа.


Последно, това е дезодоранта на Adidas Adipure, без алкохол и алуминиеви соли.Изчистеният състав беше причината да го купя.При мен с предпазването не се справя добре, освен това ароматът му не е особено приятен.Открих, че като пръскам по мноого успява да ме защити до някъде, но за големи жеги не бих рискувала.
В заключение бих казала, че не смятам да повторя тези покупки отново... ^^

Поздрави и усмивки! :) :)
Dreamgirl


***





You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...