Favorites July 2016/ Любими продукти Юли

by - август 01, 2016

Здравейте, дами!
Време е за новия пост с любимци, този път ще ви покажа няколко неща, които ползвах често през изминалия месец Юли!Не са много, но пък всички ми допадат и мога спокойно да ги препоръчам!

Започвам с Термална мицеларна вода URIAGE за мазна и смесена кожа.Една от най-добрите, които съм ползвала, почиства нежно без да дразни и пари на очите.Помага при разширени пори, наистина прекрасен продукт, който препоръчвам.Пълното ѝ ревю може да разгледате ето ТУК
В средата PIZ BUIN Wet Skin Spray 15SPF.Един по-различен спрей за слънце със средна защита, не омазнява, охлажда и предпазва.Може да се нанася на мокра кожа.Мирише като на море и слънце, има нотка и на алкохол обаче.Приятен е, дава свежест в горещите дни на плажа.Цената му е леко висока, моя го взех в евро и на промоция.
NIVEA SUN Protect&bronze 30SPF.Лосионът активира естествения меланин в кожата и я кара да почернее по-бързо.Действително с него усещам, че се потъмнява по-лесно.Не съдържа съставки за изкуствен тен.Мирише приятно и предпазва от изгаряне при редовно нанасяне, допадна ми.

Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick - любимо червило, матово и модерно, всичко ми харесва в него.Поста за него вижте ТУК
MUA Matte- матово червило в цвят Peachy Keen.Харесвам цвета му, нещо като коралово и леко неоново.Трайно е.Понякога ми остава тънка бяла линия на устните, което му е недостатък, но е съвсем малко, така че това не ме притеснява толкова.Като цяло го нося често и много ми харесва , супер свежо за лятото.На последната снимка в поста ще го видите като нюанс.^^

IQ Cosmetics, Sun Rise Bronzing Powder- бронзираща пудра, която нося от много време насам, любима ми е и все не успявам да я включа в пост.Доста съм я ползвала, но реших да ви я покажа.Не е силно пигментирана, позволява наслояване, стои красиво на кожата.Мека и приятна текстура и хубав аромат.Използвам я нон-стоп.Има си огледалце и четчица естествен косъм.Марката IQ ми е позната, всичко което съм ползвала е било качествено.Ако ви попадне някъде не се колебайте :)
SHE Khol kajal eyeliner- любим молив за очи, наситено черен, траен.От едната страна има гъбка за опушване на грима.

Поздрави и усмивки! :)))
Dreamgirl
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...