URIAGE Термална мицеларна вода

by - юли 11, 2016


Здравейте, дами!
Днешният пост ще бъде ревю на един продукт, който определено заслужава да му се обърне по-специално внимание!Това е Термална мицеларна вода URIAGE за комбинирана към мазна кожа.Тя се превърна в любима за мен, ето защо реших, че задължително трябва да ѝ посветя една отделна публикация.☺

Според описанието мицеларната вода е подходяща е за почистване на лице и очи, премахва грима и отпушва порите.Съдържа екстракт от зелена ябълка.Помага за регулирането на количеството на себума, предотвратява запушването на порите и матира.Всичко това мога да го потвърдя, на първо място съм много доволна как почиства грима, аз я ползвам предимно за това.Не оставя лепкаво усещане върху кожата ми, както някои подобни води (тази на Mixa например).Нежна е към очите и не ги дразни, същевременно се справя добре с премахването на грима от тях.



Ефектът след почистване с мицеларната вода определено ми харесва.Виждам порите си минимизирани, а лицето си чисто и свежо.Тенът ми е изравнен, а кожата сияе.Не ми омазнява по никакъв начин Т-зоната, което за мен е много важно. Често ми се е случвало сутрин да се събудя с лъщящо лице, но не и след почистване вечер с тази вода.По принцип аз не оставям кожата си неизмита, тъй като обичам да усещам чистота и свежест докато спя.Освен това не добре почистеното лице е предпоставка за образуване на пъпчици, комедони и подобни нежелани проблеми.
Тази вода лично на мен ми пасва много добре, струва ми се, че след нея виждам подобрение в кожата си, успокоява и лекува несъвършенствата.Водата няма изсушаващ или опъващ ефект върху лицето или очите, въпреки че се води за мазна и смесена кожа.


Ароматът на водата е лек и приятен, оприличавам го точно на зелена ябълка.Цената ѝ е около 21лв.По мое мнение за толкова хубав продукт си заслужава да се похарчи малко повече, а и ми се струва икономична.На мен ми стига за дълго време, тъй като няма нужда да се слага твърде голямо количество от нея.
А вие какво мислите за продуктите на марката, имате ли любими?Можете да споделите в коментарите! :)


Поздрави и слънчеви усмивки! :)))
Dreamgirl ^^

***

You May Also Like

1 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...