Haul November&December 2015~Нови продукти~

by - декември 12, 2015


Здравейте, момичета!
Днешният пост ще бъде посветен на новите придобивки, повечето от които съм си купувала още ноември месец, но нямах възможност да пиша за тях.Прибавих ги към някои неща, закупени в началото на този месец, ето защо се събра по-голямо количество от обикновено.
Започвам от ляво с Дезодорант Dove Invisible Dry 100 Colors, фен съм на дезодорантите Dove, този не го бях пробвала, предпазва добре.Ароматът е приятен, но върху кожата ми го усещам твърде силен и натрапчив, не бих си го взела отново.


Schwarzkopf Gliss ULTIMATE OIL ELIXIR спрей-балсам без отмиване, експресно действие с течен кератин комплекс.За стресирана, суха коса, разресване и намаляване на накъсването.Спреят ми помага да се среша, моята коса е дълга и изсветлявана, напоследък е доста суха.Ароматът е хубав, ползвам го и на суха коса, не ми я омазнява.Не е нещо супер силно като действие, но съм доволна.

Спрей Balea Trend It Up, за изправяне на косата.Вторият такъв, който си взимам.Не е скъп( около 5лв.) и ми помага със сухата коса, разплитам я по-лесно с него, свеж е.Не е на маслена основа.Мирише много приятно и плодово, действително косата е по-права с него.
Коректор Essence Stay all day 16h.Повече за него може да прочетете ето ТУК , плътна покривност, но има още какво да се желае като качество.


Подхранващ дневен/нощен крем за лице на Refan с Shea/Karite.Страхотно кремче, пробвах мостра от него и го взех след това.За действието му, мога да гарантирам, че подхранва кожата, попива напълно и не оставя мазни следи.Моята кожа е много капризна, от повечето кремове ми излизат пъпчици, склонна е да се омазнява .Обожавам този крем, идеален е за мен, ароматът му е прекрасен, наподобява шоколад <3.Цената му е около 6лв.Ако си търсите хидратиращ крем, то този не е такъв.Омекотява и заздравява кожата  на проблемните места, съвсем лек е като действие.


Флуид за коса BioPharma с олио от арган.Аз лично очаквах повече, другото им олио/кристали (с бялата капачка) е по-добро според мен.Това е доста тежко, ароматът също е тежък и сладък.Не помага чак толкова при разплитането, по скоро подхранва косата, но и малко ми я омазнява.На мокра коса не ми върши достатъчно добра работа при ресане.Цена около 7.50 за 30мл.
Лак за нокти Golden Rose, COLOR EXPERT, №32.Супер лак, много ми допада цвета, трайността му е идеална, четката е голяма и удобна! <3 Напоследък го нося с топ лакът на Essence The Gel Nail Top Coat, който е следващият в списъка "Нови".Много хубави отзиви бях чела, сега и аз се присъединявам към тях!Това е най-добрият топ лак , който съм ползвала.Прави лака издръжлив и блестящ.Просто покритието не мърда от ноктите, докато не го изтриеш, съхне бързо!Цена около 5лв.


Сенки Maybelline Color Tattoo, първите ми Color Tattoo сенки :D!Отдавна исках да се сдобия с тях, ревюто им можете да видите ТУК


До тях са единичните сенки на Lollipop Cosmetics, общо 4 на брой, ревюто им ето ТУК

Компактна пудра Manhattan Clearface, 75Beige.Антибактериална е, за мазна и проблемна кожа, бори се със несъвършенства според описанието.Допада ми, че има цинк в състава си, не ми харесва, че не мога да я нанеса на цялото лице, прекалено сухо става и си личи пудрата отгоре.По-подходяща е да се нанесе в проблемната Т-зона, премахва лъщенето.Аз я нося в чантата за да я нанасям при нужда.Цената и е около 12.50лв.



Следват три продукта за коса.Балсам Le Petit Olivier и шампоан Le Petit Marseillais.И от двата не съм очарована, балсамът ми идва твърде лек, не омекотява достатъчно моята коса, може би на небоядисана коса ще пасне повече.Шампоанът с бадемово мляко и ленено семе от начало ми допадна, после забелязах че ми пресушава по-изрусените краища, стават заплетени на топка на места.Иначе и двата продукта са без парабени и оцветители.Косата след шампоана е усещам не добре измита, омазнява се малко по-бързо.В банята не пени добре ( което е характерно за подобни "био" продукти).Като качество не са лоши, но може би са за друг тип коси, за това не сме си паснали.
Третият шампоан е на Garnier Fructis 2in 1 против пърхут с цинк пиритион.Това е известна съставка, която се ползва в козметиката срещу гъбичка, която причинява пърхута по скалпа.Добър продукт е, аз нямам много силно изявен пърхут, когато се омазни повече косата ми се появява малко, подозирам че може да е и от маската ми за коса, която слагам в голямо количество.Шампоанът определено е ефективен, доволна съм.


Последно, искам да ви покажа тази свещ от Lidl, ето така изглежда неотворена.Мирише прекрасно на ванилия, обожавам аромата ѝ.Икономична е, аз я паля и стои с часове, а все още не ми е свършила.От скоро започнах да си паля ароматни свещи, ще се радвам да ми препоръчате някоя марка, иска ми се нещо по-силно, което ароматизира цялата стая!
Това беше за днес, ще се радвам да ми оставите коментар с мнение или отзив за някой продукт от изброените!Също може да ми препоръчате някоя свещ или добри продукти за суха и изсветлявана коса (шампоан, маска) тъй като срещам затруднения при избора напоследък! :)))
***
Много топли усмивкии!
Dreamgirl

You May Also Like

2 коментара

  1. И аз много харесвам ароматните свещи :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, любимите ми са по-сладникавите, сега съм в издирване на добри свещи! :) :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...