Любими продукти: Юни 2014 / June Favorites

by - юли 14, 2014


Здравейте, момичета!
Напоследък нямам много свободно време за писане, радвам се, че най - сетне успях да седна и да завърша този отлаган пост, с най - използваните и харесваните от мен продукти през изминалия месец Юни.Ще ви ги представя съвсем накратко, повечето от тях вече имат и самостоятелни ревюта с подробна информация и снимки. :)) Държа да споделя, че сред тях (неприсъщо за мен :Д) е и извивачката за мигли, с която от скоро се разбирам странно добре, незнам защо, но започна да ми допада как прави окото отворено и "събудено".Преди ми беше неприятно усещането при работа с нея, но вече започнах да и свиквам.

И така, сега сериозно :Д, започвам с бронзиращата пудра на SUNKISSED. Ползвам я за лице и тяло, има голям избор на нюанси - цели 5, нанасям я също като сенки за очи и съм супер доволна от крайния резултат.Пигментацията ѝ е чудесна, ако все още не сте разгледали ревюто ѝ, вижте го ето ТУК

Другата ми любима пудра, която харесвам заради хайлайт ефекта, който ми дава е тази на Loreal Glam Bronze за блондинки, в три страхотни блестящи нюанса.Идеална за лятото, въпреки, че аз посягам към нея доста често през годината. :Д Ревюто и вижте ето ТУК

Следва ароматния парфюмен спрей на Refan, подходящ за жегите в момента, свеж и плодов, ще го заобичате веднага.Повече за него прочетете ТУК

Компактна пудра MUA и Фон дьо тен MUA Matte Perfect Shine Control, моите спътници в жегите, помагат на лицето ми да не лъсва в топлото време, матират и стоят естествено върху кожата.
Повече за фондьотена вижте ТУК
За пудрата ето ТУК


Крем за ръце Today Q10, аз го ползвам и за тяло, понякога за лице, изобщо за всичко :Д Евтин и добър, подхранва, омекотява, попива бързо, не омазнява кожата.Бих казала, с немско качество, което за мен говори достатъчно :Д.


Mitchum 48H, рол-он дезодорант против изпотяване, доста е силен, наистина предпазва в горещото време.Единствено не съм голям фен на аромата му.Като изключим това е добър.


Молив за устни Flormar, в цвят "пепел от рози", наситен и ярък, аз го ползвам като червило :Д, повече за него ето Тук

Кремообразни сенки за очи Calvin Klein, преди не харесвах такъв тип продукти, мои близки ми ги подариха и определено промених мнението си.Тези не ми се събират в гънките, не лепнат и издържат прилично време.Имат красив блясък, наситени са, може да се комбинират с други прахообразни сенки.Цветът им е розов, с лек лилавеещ подтон, мисля, че отговарят на името си Cashmere Plum.

Под сенките са аксесоарите, които нося и в момента, фибички с цвете и колие с популярен мотив, който всъщност и аз не зная какво точно символизира, моля ако някой има информация да ме освети по въпроса :Д :Д


Последният ми козметичен любимец, известната база за сенки на Essence I Love Stage.Нося я ежедневно в топлото време, запазва сенките ми почти непокътнати някъде до вечерта.Полезен продукт на добра цена.
Под базата са другото ми любимо колие с камъчета, гривничка и обички с перлички <3 семпли и нежни. :

Това бяха моите топ продукти за Юни, ще се радвам да ми пишете ако имате въпроси или искате да споделите каквото и да е! :))

***

Много слънчеви усмивки! :))
Dreamgirl

You May Also Like

6 коментара

  1. Кремчето за ръце ме грабна по описанието ти, а състава също е добър. От къде може да се намери?
    BTW, спрейчето на Рефан е наистина е страхотно, аз имам и ексфолианта от серията

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кремчето е взимано от Penny Market Поморие :)) Аз съм много доволна от спрея, взех си го заради миризмата най - вече де :Д, иначе има и кремове за тяло такива или Body Butter май се водеха ^^

      Изтриване


  2. Хамса” или Khamsa - (араб. خمسة ‎‎, ивр. חמסה‎): мощен символ за защита, които предпазва от уроки, зли очи, магии, клетви.

    Формата на самия символ е разперена палма.
    Здравей, символът на колието ти е известен най-вече като ръката на Фатима, същевременно в арабския свят е известен и под други имена, доколкото знам пази от уроки и тн. Прилагам ти две легенди :) хайлайтърът на L\Oreal изглежда божествено :)

    Хамеш (от иврит) – означава „пет” (още е свързана и с петте (петокнижието на евреите) книги на Тората) и има семитски корен.
    Изображението и се зачита при еврейския и арабския свят. Много често в арабския свят може да се срещне Хамса и около нея стихове от корана или на иврит. Тя е благословия за притежателя си и отклонява лошите очи. Археологическите проучвания сочат, че Хамса-та се е използвала за защитен амулет още преди векове. Много евреи смятат, че петте пръста на Hamsa напомнят на пътника да използва петте си сетива когато пътува за да слави Бог.
    Ислямския свят нарича– Ръката на Фатима – Захра (дъщерята на Мохамед), а (а мита за ръката на Фатима идва от тук: според легендата Фатима разбърквала яденето на огъня, когато, съпруга (Али) си влязъл в къщата на момичето (защото по това време на мюсюлманите им било позволено да имат до 4 съпруги) и тя се изплашила, скръб обвзело сърцето и (защото тъкмо се оженила), изпуснала дървената лъжица и започнала да бърка храната с ръка без да обръща внимание на болката ”която си причинява”, от тогава ръката е символ на: търпение и вяра.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Йеееее, много ти благодаря за изчерпателната информация (happy) и че отдели време да ми я постнеш даже :) :) :), радвам се, че символизира точно тези неща!!!А за пудрата на Loreal, аз я обожавам, специално бях поръчала да ми я донесат от Германия, понеже тук още не се предлага.Наистина е страхотна! :)))

      Изтриване
  3. Отговори
    1. Благодаря ти, радвам се, че са ти допаднали любимците ми! :)))

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...