MUA Matte Perfect Fondation Shine Control

by - юни 23, 2014


Здравейте, дами!

Ето го и вторият продукт на MUA, който искам да ви представя, Фон дьо тен Matte Perfect, Shine Control. Вече ви запознах със страхотната пудра MUA Pressed Powder, която използвам в съчетание с фондьотена, ако не сте я разгледали вече, може да го направите ето ТУК
Заедно наистина осигуряват оптимално покритие и трайност.И двата продукта са ми любими в момента, използвам ги ежедневно.Много съм запалена по тях, най - вече заради ефекта след употреба и качеството им!


Фондьотенът MUA ме изненада наистина приятно и надмина очакванията ми.Почти нацяло измести останалите ми фаворити за лице, поне за сега.Накратко, защо го харесах толкова:

  • траен е, има много голямо покритие
  • не подчертава порите
  • матира лицето, не ми омазнява кожата, но и не я изсушава същевременно
  • за топлото време е идеален, не се изтрива през целия ден, особено в съчетание с пудрата
  • тенът след него е равномерен и естествен
Като консистенция не прилича на никой от фондьотените, които съм ползвала до сега, а те не са малко.Леко гъст е, но като се нанесе стои добре, за разлика от доста други подобни трайни продукти.Количеството му е 35мл.Цветът е от светлите, Natural, слива се добре с моята кожа, съвсем малко тъмнее, но сега лятото лесно се сдобивам с тен, така че ми идва идеален за сезона.Единствено ароматът му не е толкова приятен, но пък не е натрапчив, така че мен лично не ме притеснява.Освен това резултатът след нанасяне си заслужава, аз вече му свикнах и не го забелязвам.По принцип обичам да използвам четка, но когато бързам го поставям и с пръсти, няма голяма разлика, даже с него съвсем оставих настрана любимата четка за фондьотен, с която до скоро не се разделях.





Цената му е изгодна, на мен ми го донесоха от чужбина, у нас също има от къде да се поръчат продукти на MUA, мисля че не е проблем да се намери.За мен качеството е повече от отлично, заслужава си и го препоръчвам на всички, които се нуждаят от подобен фон дьо тен с по - сериозно покритие и трайност!


***
Много усмивки! :)))
Dreamgirl

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...