SUNKISSED Бронзираща пудра

by - юли 05, 2014


Здравейте, момичета!
В днешния пост ще ви запозная с пудрата на SUNKISSED, която ми подариха мои близки от чужбина преди време.Използвам я често и я харесвам най - вече, защото е мултифункционална.Освен по стандартния начин, тъмните ѝ нюанси отделно използвам за сенки, а по - светлите за да постигна хайлайт ефект и озаряване.Също за контуриране на лицето върши добра работа.

Както се вижда от снимките бронзиращата пудра се състои от 5 нюанса.Може да се ползва както за лице, така и за тяло.Като консистенция не е нито твърде суха, нито много мазна.На лицето е трайна, издържа поне 5-6 часа, но това е доста индивидуално и зависи от основата отдолу.Като сенки, нанесена с база ( моята е на Essence ) остава почти до вечерта.Харесва ми да я нанасям на очите си, защото постигам наситен ефект, а продуктът не се разпрашава при нанасяне както повечето от стандартните сенки за очи.Аз я поставям със скосена четка за контуриране, досега е запазила целостта си, не се натрошава или рони.

Не мога да преценя дали си личи добре на снимките, но пудрата поне за мен е голяма, самата и опаковка също.Като количество е 19,5г.Пигментацията ѝ е доста силна, особено на най - тъмните цветове, наситена е, но не прекалено, няма опасност да се омажете :Д

Продуктите на марката са на съвсем достъпни цени, а качеството е наистина добро, аз съм много доволна от новата си придобивка, ползвам я всекидневно в момента, за летните месеци ми пасва идеално.
А вие имате ли отзиви за SUNKISSED, ще се радвам да споделите! ^^

***

Много слънчеви усмивки!:)))
Dreamgirl

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...