Empties #2 Празни опаковки

by - юли 13, 2014




Здравейте, момичета!
Дойде ред и на един кратък пост с празни опаковки, събрала съм доста използвани и харесвани от мен продукти, сред тях може да се каже, че не съм имала разочарования.Ако имате въпроси или имате нужда от допълнителна информация за някой от тях, ще се радвам да ми оставите коментар! :)
Започвам с най - горния от тях, Паста за зъби Elgidium, запазила съм само картонената ѝ опаковка.За мен е една от ефективните, препоръчана от зъболекар, почиства добре, просветлява леко, помага изключително много ако имате чувствителни зъби и венци.Скоро ще я видите с ревю в блога, заедно с някои други предпочитани от мен продукти за грижа на зъбите.
Под нея, Спирала Shiseido Perfect, дава обем и разделя прецизно миглите без да слепва.Ако искате да разгледате ревюто ѝ, може да го направите ето Тук

След това от ляво на дясно:
Шампоан за обем с колаген на Elseve Loreal, единственият, от който съм си купувала мноого опаковки, с него косата ми е обемна и мека, подхранва я и я прави жизнена и красива.И друг път съм говорила за него, фаворит ми е.На моята боядисвана и третирана коса действа прекрасно.

Лак за коса Nivea Diamond Gloss, също предпочитан от мен, най-вече, защото след него безпроблемно разресвам косата си.Има добра фиксация и блясък.Вече си взех още един такъв.

Дезодорант Rexona Clear Diamond Crystal, серията Crystal е на върха за мен, по едно време ги ползвах постоянно, точно този е малко по-слаб от останалите в борбата против изпотяване, поне по мои наблюдения, все пак не оставя следи по дрехите и има хубав аромат.Другия път ще се насоча към останалите на марката, в които съм се убедила вече, че са по - ефективни.

Дезодорант Dove Beauty Finish, новите ми любимци са дезодорантите Dove, не че не съм доволна от Rexona, но ги купувам за разнообразие, а и защото са също толкова ефективни, имат свеж аромат, който се усеща дълго време.

Afrodita Body Butter, Chocolate.Лосион за тяло, от който винаги имам по един, този мирише на шоколад, сладък и приятен.Ароматът му е траен, подхранва добре и овлажнява кожата.

Мляко за тяло Yves Rocher Yellow Peach / Градинска праскова. Ухае божествено и автентично, силно хидратира и овлажнява кожата, подходящ е точно за летните месеци.Ревюто му, разгледайте Тук

Кристали за коса Linea Bio ( малкото шишенце), български са, доволна съм от качеството, дават добър блясък и мекота, a цената им беше доста ниска.

Кристали за коса Bio Oil, също българка марка, предполагам, че са ви добре известни, подхранват, заглаждат косата, леки са и не омазняват.



***
Много слънчеви усмивки!:)
Dreamgirl ^^

You May Also Like

4 коментара

  1. Аз ползвам този дезодорант на Dove сега и съм много доволна. :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, аз знам, че си им фен :Д хубави са, решила съм да ги изпробвам всичките :ДД :)

      Изтриване
  2. Дезодорантът на Dove (но злнкия), кристалчетата на Bio Oil и лосионът на Afrodita са и срем доите любимци, без които почти никога не оставам :)))) A пастата за зъби ме изненада много приятно! Съвзем случайна покупка беше, когато бях в аптеката, а страшно ми хареса при сравнение с неЕФЕКТИВНИТЕ пасти от рекламите :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че и на теб ти допадат, пастата си е напълно истинска и има реално действие :Д за разлика от почти всички останали :Д :)))

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...