MUA Pressed Powder

by - юни 23, 2014



Здравейте, момичета!
Наскоро се сдобих с два продукта на MUA, които въпреки липсата на време, много искам да ви покажа.В момента ги използвам ежедневно, вършат ми чудесна работа, особено заради топлото, но и често влажно лято навън.Повече за фондьотенът MUA Matte Perfect вижте ето ТУК
В този пост ще ви запозная с пудрата MUA Pressed Powder.

Защо я харесвам толкова:
  • лека е, не запушва порите, не се усеща върху кожата
  • не подчертава бръчиците по лицето
  • не пресушава кожата ми, не ми образува нови бръчици :Д
  • покривна е, с нея спестявам половината от фондьотена или ББ крема, които обикновено нанасям 
  • удължава трайността на грима ми, помага му да не се разтичва в жегите или когато бързам през деня
  • остава на мястото си до вечерта
На допир пудрата е нежна и мекичка.Аз я нанасям с четката, която виждате на снимките, тя е от Avon, имам я от доста време.Тя мисля, че се води за нанасяне на прахообразна минерална пудра, но и за тази  ми върши работа.По този начин покритието стои по - равномерно, навсякъде по лицето.


Количеството на пудрата е 5.7 грама, като цвят мисля, че е най - тъмния № 4, предлагат се още около три нюанса, които са по - светли доколкото си спомням.На мен ми идва леко по - тъмен от кожата ми сега, но се надявам скоро да ми пасне доста по - добре, все пак кожата ми добива повече тен през лятото.Опаковката ѝ е удобна и здрава.Цената на пудрата, както и на останалите продукти е супер изгодна.На мен ми я донесоха мои близки от чужбина, у нас марката също може да се намери, ако се интересувате, ще ви покажа къде се предлага с поръчка.
Моята любима пудра вече е тази на MUA!А коя е вашата? Ще се радвам да споделите! ^^



***

Много слънчеви усмивки! :))
Dreamgirl

You May Also Like

4 коментара

  1. Аз ползвам пудра на марката UNE и също съм много доволна. Освен това 99,5% от съставките на моята пудра са от натурален произход, затова и харесвам още повече. Цената на моята е ~ 30 лв., но си заслужава инвестицията!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не съм я срещала тази марка, за цената си трябва да е хубава определено :Д, иначе аз имам лек проблем с повечето пудри, дори и минералните, след по-продължителна употреба ми се образуват фини бръчици и изсушаване на кожата :)

      Изтриване
  2. Ами марката можеш да откриеш в магазините "Дъглас", аз от там си я купих. В този ден имаше намаления в мола и успях да си я взема за 22,50 лв. Разгледай може да си харесаш нещо.. На мен ми влияе много добре, може би и това че 99,5% от съставките са натурални има голямо значение! Успех

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Супер, ще я погледна когато имам път на там, благодаря ти! :))

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...