Любими продукти: Април 2014 /April Favorites/

by - май 01, 2014


Здравейте, момичета!
В този пост ще ви покажа любимите си продукти за изминалия месец Април.Трудно ми беше да ги подбера, тъй като имам твърде много предпочитани, но в крайна сметка реших да се огранича само до тези, които използвах постоянно, даже бих казала всеки ден.

Палитрата на MUA Undressed.Много популярна палитра, мисля че повечето от вас вече я познават добре от ревюта или личен опит.Харесвам я и я ползвам за ежедневен грим, неутралните ѝ нюанси са идеални за целта.За мен сполучливи са перлените цветове, както и черното.Матираните са малко по - слабо пигментирани, но те не са много на брой, както се вижда.Като цяло от едно известно време разчитам основно на нея през деня.С база сенките издържат почти целия ден.Без база - няколко часа по - малко.Не ми се събират никъде по клепача.Комбинацията от цветове е добре подбрана, аз поне съм доволна.


Следващи 3 продукта: 

Бронзираща пудра Loreal Glam Bronze Trio
Въпреки, че на някои може да им се стори неподходяща за по - хладните месеци, аз я ползвам целогодишно :Д.С нея  контурирам добре лицето си и му придавам лек блясък и загар, който ми липсва през този период.Повече информация за нея, вижте ТУК
Гланц за устни Nyx Mega Shine Lip Gloss
Цветът му е светло прасковен и неутрален, ном.101A Sugar Pie.Всъщност това е един от първите ми продукти на NYX, приятен е, държа го в чантата си за ежедневна употреба.Като трайност не е особено издръжлив, дава стандартен блясък.Като се нанесе има лек охлаждащ ефект върху устните, дори леко щипе, но в рамките на нормалното.

Спирала за очи Catrice Better Than False Lashes
И този месец оставам с тази спирала, задоволява ме ефектът ѝ, дава лек обем и повече дължина.Наситено черна е.
Следващите 3 продукта:

Фон дьо тен Me Me Me Flawless
Тъй като е доста светъл цвят, фон дьо тенът ми върши работа и като коректор.Лека консистенция с добра издръжливост.Ако искате да видите ревюто ми за него, направете го  ТУК
BB Крем Garnier Miracle Skin Perfector
Цветът му е Medium, или тъмния.Харесва ми, че освежава лицето, прави го по здраво и сияйно, сполучлив ББ крем, препоръчвам го.Има хубава покривност и издръжливост.Повече за него съм писала ТУК
Фон дьо тен Revlon ColorStay, Normal/Dry Skin
Това определено е фон дьо тенът, с който винаги съм запасена :Д.Имам минимум по един вкъщи.Просто за мен е един от най - добрите.Дори да го изоставя за малко, то след време пак се връщам и към него.Подробното му ревю вижте ТУК

Последните три:

Дневен крем Neutrogena - за лице, ръце и  тяло
Лек, нежен, хидратиращ крем.Аз го ползвам за лице, ежедневно, преди да нанеса фон дьо тена.Не омазнява, което ми е много важно.Има деликатен и приятен аромат.Марката определено е качествена, кремовете им са прекрасни.
Парфюм Avon Femme
Получих го за 8-ми март и от тогава съм само с този аромат.Носи много пролетно настроение, в поста си "Любими продукти" от миналия месец съм говорила за него.Флорален е, с лек плодов привкус.Единственият недостатък е, че е нетраен.Също така капачката му е леко нестабилна, не се затваря плътно.Като изключим това парфюмът е свеж, ненатрапчив и подходящ за сезона.
Кристално олио за коса Gliss Milion Gloss
Надявам се да имам време, за да направя самостоятелен пост за този продукт, защото наистина заслужава внимание.Ползвам олиото задължително след баня, както и на суха коса, за да подхраня изтощените краища.Леко е, не омазнява, придава добър блясък.Определено съм му фен!

Update 04.05.: А ето го и обещаният пост за олиото ТУК



Усмивки!:))
Dreamgirl

You May Also Like

9 коментара

  1. Имам бб крема на Garnier и също съм много доволна от него :)) Задължителен продукт за лятото , според мен .

    ОтговорИзтриване
  2. Даа, аз си го ползвам отдавна.За лятото мисля, че ще е нетраен върху лицето заради консистенцията му.Аз обикновено в топлото време нося Revlon ColorStay или подобен траен фон дьо тен.:))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами аз го използвам от миналото лято точно , но по принцип нямам много мазна кожа. Отгоре задължително му трябва матираща пудра и става супер :))

      Изтриване
  3. Моята се омазнява в жегата, а и по принцип в Т-зоната.Иначе с пудра не съм пробвала, определено ще го направя.Ти каква ползваш? :))

    ОтговорИзтриване
  4. Ами в момента ползвам Manhattan Soft Compact Powder. Когато стане по-топло добавям и малко бебешка пудра преди нормалната пудра. Попива веднага и фиксира всичко много добре. Обаче трябва да се внимава много с нея , защото ако се сложи повече и ефектът не е приятен..

    ОтговорИзтриване
  5. Тази на Манхатън изглежда хубава, цената ѝ е доста изгодна.:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да.. Беше на промоция даже , когато аз си я взех .

      Изтриване
  6. И аз използвам крема на Neutrogena, много добра марка са и преди време ми помогнаха до някъде с напуканата и суха кожа по ръцете ми. В БГ не съм го виждала в такава разфасовка.

    П.С. Блогът ти много ми хареса, продължавай в същия дух!

    Поздрави, Зорница ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за отзивитее!!! Моят крем не е купуван от България, възможно е и да го няма точно същия.Но продуктите им са много добри наистина:)))

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...