Maybelline One By One Satin Black Спирала за очи

by - април 26, 2014



Здравейте, дами!
 Днес ще ви запозная с още една спирала на Maybelline - One By One Satin Black.Вече от доста време съм се спряла на тази марка, предимно заради обема, от който се нуждаят миглите ми. Всъщност любимата ми спирала, която най-често използвам и към която винаги се връщам е класическта The Falsies, личен фаворит ми е.Повече за нея, както и за Feather Look, вижте ТУК
 Все пак си позволявам и да експериментирам от време на време, ето защо реших да изпробвам и One By One.Първото, което ме грабна в нея беше опаковката, както и формата на четката, която е доста масивна и обемна.Снопчетата са твърди и гъсти.


Силната страна на четката е, че разделя перфектно миглите.С нея ще избегнете неприятното им сплъстяване, което се получава при повечето спирали за обем.С дължината One By One не се справя толкова добре, но все пак рядко има такава, която да дава и двете едновременно.Забелязала съм, че независимо от описанието, всяка спирала или прави обемни миглите, или ги удължава.Ето защо понякога нанасям наведнъж няколко различни вида спирали, за да постигна желания ефект.
  Както и да е, два пласта от нея ще ви свършат добра работа, по принцип аз рядко нанасям по един, понеже крайният резултат не ме удовлетворява особено.Като цяло след употреба миглите стават подредени, обемни и.. не особено дълги.
Друг плюс на One By One е, че е наситено черна.Свикнете ли един път с този тъмен цвят на миглите, няма да ви се иска да се върнете към "обикновения" черния вариант.
Цената ѝ варира, ако е в промоция е 9.90лв., иначе стандартно е около 12-13лв.Мисля, че си заслужава да бъде изпробвана, ако ви дразни досадното слепване на миглите, то точно тази спирала ще ви допадне.За драматичен ефект не мога да говоря, но все пак обемът е задоволителен.Аз лично използвам четката ѝ за да разделям миглите си при употреба на други спирали, така че за мен One By One има още едно полезно приложение.^^


Много усмивки!:)))
Dreamgirl
***

You May Also Like

2 коментара

  1. Повечето им спирали много ми харесват.

    ОтговорИзтриване
  2. Аз ги ползвам заради обема, с други спирали не ми се получава толкова добре :))

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...