My Fashion Inspirations #Spring

by - май 03, 2014

Здравейте, момичета!

В този пост ще ви покажа някои мои модни вдъхновения, това е нова тема или рубрика в блога, надявам се да ви допадне.Избрала съм неща, които самата аз бих носила и описват най - добре моя собствен стил и усет.В гардероба си имам някои подобни на тях, други пък с удоволствие бих си купила.Обикновено не следвам стриктно тенденциите.Интересувам се от стила на някои звезди, модни блогъри и т.н.Общо взето така опреснявам информацията си в тази област, намирам свежи идеи и нови елементи, които да изпробвам ..:)

Ето, че най - сетне е пролет, с нетърпение чаках времето да се затопли, всичко наоколо да се преобрази, да стане цветно, жизнерадостно и красиво.Дано следващите снимки, отразяващи моите, така да се каже Top Essentials, ви донесат известна доза вдъхновение и настроение.:)


Започвам с една супер цветна, леко хипи комбинация от дълга пола, любима чанта, както и до скоро актуалната "Омбре" прическа, която лично мен все още ме грабва.<3





Сакото е мултифункционална дреха в моя гардероб, това с флоралния десен е в тон с пролетта навън, добре се съчетава с пола, дънки и клин.Розовото и прасковеното пък са ми любими, нежен и женствен цвят.Набавила съм си както цветно, така и класическо, черно сако, според случая и настроението.



Много ми допада идеята за малка, компактна и ЛЕКА :D чантичка под ръка, макар че не е чак толкова подходящо за ежедневието - видимо е, че не може да побере почти нищо.

Ето това това манто вече имам в гардероба си, но в черен цвят, моделът е почти идентичен.Елегантно е, прави фигурата красива, а набраният ръкав винаги ме очарова, дори и върху обикновена блуза, рокля, туника и т.н.

Следващите два - топла плетена блузка или жилетка в съчетание с клин и женствена рокля.


Денимът изглежда винаги ще е актуален, тук ми допадна най - вече ризата

Комфортът в ежедневието е важен за мен, коженото яке винаги ми е било Must Have, особено в черен цвят.Добре се съчетава с клинче, както и с кецовете, които също предпочитам, предимно когато ще ходя по - продължително.




Ето още няколко предложения, които са по - актуални сега и които много харесах.Първият модел обувки за мен е най - удобният не само за ходене, а и за шофиране :) Заменила съм небезизвестните :д пантофки с подобни, тъй като рядко си намирам удобни "балеринки", които да ми пасват добре и да не ми създават проблеми.




Много усмивки и вдъхновение!:))
Dreamgirl




You May Also Like

2 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...