GLISS KUR MILLION GLOSS Кристално олио за коса

by - май 04, 2014


 Здравейте, момичета!
Ето го и обещаният от мен пост за олиото GLISS KUR за безжизнена коса без блясък, от серията MILLION GLOSS.Това е нов продукт на пазара в момента, една част от продуктите вече се предлагат и у нас, доколкото знам шампоан, балсам, балсам - спрей за експресно възстановяване и маска.Ето какво обещават от Schwarzkopf:
"MILLION GLOSS и неговият концентриран ЕЛИКСИР С ГЛАНЦ възстановява косата без блясък, чрез иновативната си Технология за ламиниране на блясъка, която изглажда повърхността на косъма, придавайки му милионизиращ блясък.Тази уникална технология дарява безжизнената коса с до 10 ДНИ ОСЛЕПИТЕЛЕН БЛЯСЪК и дълготрайна, зашеметителна яркост."
Аз лично много харесах олиото Million Gloss, моята коса е дълга, гъста и изсветлявана.Третирам я често със преса, маша и т.н.Не е силно увредена, но се нуждае от подхранване, хидратация и блясък.Олиото ползвам както на мокра, така и на суха коса.От няколко месечно наблюдение и сравнение с други подобни продукти, които имам, мога да кажа, че действително олиото не ме разочарова.Употребявам го почти ежедневно, нанасям минимално количество през деня, тъй като косата ми е по-суха в краищата и се нуждае от блясък, а също така и вечер преди лягане, когато косата се допира до завивки и възглавницата, за да я предпазя от накъсване.
Защо го харесвам:
  • леко е, не утежнява косата, нито я омазнява, мога да нанасям по- голямо количество продукт, без да се притеснявам
  •  въпреки гореспоменатото я омекотява и подхранва
  • действително дава страхотен блясък 
Все пак не забравяйте, че това е олио/кристали и не бива да се прекалява с количеството.Ако косата ви е прекалено увредена и накъсана, то този продукт ще има по - слабо действие при вас, по - скоро ще ви свърши работа интензивно възстановяващ серум или терапия.Препоръчвам и  редовното подстригване на връхчетата, това по мое мнение ще ви помогне най - много срещу този неприятен проблем.

В случай, че сте фен на серията Gliss Kur и ви трябва нещо по - интензивно, препоръчвам ви Gliss Kur Oil Elixir, за много увредена и суха коса, то определено е най - силното олио, което някога съм изпробвала, нанася се внимателно и по малко количество:
Както и да е да преминем отново към Million Gloss.
Освен това олиото има следните други приложения:
-може да се ползва като добавка към шампоана, за повече блясък и мекота, 1-2 капки ще са достатъчни
-след баня, върху подсушена с кърпа коса, за лесно разресване, сила и блясък
-върху суха коса, за много силен блясък и красив завършек на прическата
-през останалото време, за блестящо оформяне и освежаване
Шишенцето е удобно за употреба, с лек натиск, продуктът излиза на съвсем малки капки.Допада ми и външният вид на опаковката, супер блестяща, леко холограмна, оригинално и атрактивно замислена.
Количеството е 75мл., аз ползвам олиото около 3-4 месеца може би, вече ми е под половината.Ароматът му е много приятен, леко сладникав и плодов.


 А вие какво мислите за серията Million Gloss?

 Много усмивки!:)))
Dreamgirl
***

You May Also Like

5 коментара

  1. Много полезна публикация! Замислям и аз да си го купя, понеже определено имам нужда от такъв продукт.
    Поздрави, darialovesmakeup.blogspot.com :)

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се, че ти е допаднало!Блогът ти е много интересен!
    Поздрави :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Може ли да попитам за ценатана продукта? Страхотно и много полезно ревю! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Олиото струва около 9 €, купено е от Германия, в България мисля, че не се предлага за момента :))

      Изтриване
    2. Аз съм много доволна от маската от същата серия. Олиото не съм го виждала до сега. Дано да успея да го открия някъде он-лайн защото ме заинтригува.

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...