Maybelline Lash Sensational Спирала

by - май 02, 2018


Здравейте, дами!
Днес ще си поговорим за една спирала, която отдавна исках да пробвам и към която имах огромни очаквания.Става въпрос за така известната Maybelline Lash Sensational.


Ползвам я сравнително от скоро, но все пак реших да ви опиша първоначалните си впечатления.Всъщност при мен се получава така, ако спиралата ме впечатли веднага, то със сигурност ще е нещо wow и мой фаворит.Ако ли не... свиквам някак, но не ми е любима и това не се променя до край.


С Lash Sensational май се получи по-скоро второто.Бях убедена, че това за мен ще е топ спиралата, с главно "С" 😀,  ноо... не стана точно така.Много блогъри и влогъри твърдяха, че е уникално добра.Като прибавим факта, че съм фен на гумените четки, мислех че наистина ще ми хареса много.



По описание от марката обещават мега обем и ефект " ветрило", който обгръща всяка мигла, без  излишно наслояване и сплъстяване.
Ефектът след спиралата при мен най-вече е прецизно разделени мигли.Четката определено се справя с тази задача.Това е най-видимото като цяло, също малко обем, дължина и извивка.Наистина всяка мигла е разделена, но и бих казала тънка.Честно казано за да постигна повече драма в миглите се налага на слагам по няколко пласта.Може би ако не бях пробвала любимите си спирали от Essence, които с малко усилие дават супер видим ефект, то нямаше да очаквам толкова от следващата си спирала...


Едно от нещата, които харесвам в Lash Sensational е опаковката.Наистина много симпатична, розова, с добра изработка.Четката е извита, тип гумена.Тези четки имат свойството да разделят много добре косъмчетата едно от друго.
Като консистенция спиралата е доста течна.Няма мънички фибри или подобни неща в състава си.Струва ми се, че точно поради тези две причини спиралата не дава толкова плътност и обем на миглите.
Някои блогъри казват, че след време, след като засъхне, спиралата ставала много по-добра.Искрено се надявам това да е така, с нетърпение ще чакам  да се случи 😀😀Ако усетя някаква промяна в ефекта след време, то задължително ще напиша отзивите си в пост.Няма да пропусна да ви споделя!



Друго, което държа да спомена е, че при мен спиралата се почиства доста трудно.Използвам двуфазен лосион  и след него чисто кокосово масло, за да я премахна напълно от основата на миглите.По принцип след нанасяне спиралата се усеща някак твърда когато докосвам миглите си. И да, запазва се непокътната през целия ден, но.. усилията, за да я почистите после не са никак малки.Тоест не съм убедена, дали това я прави идеалната ежедневна спирала, при положение, че вечер отнема толкова време да се премахне. Иначе относно издръжливост, нямам забележки.

Редовната цена на Lash Sesnational е 14.99лв.Аз я взех с намаление, на цена от 8.99лв.Както споменах, надявам се с времето да се подобри консистенцията и ефектът ѝ, ще ви държа в течение ако това се случи.😀

А вие какво мислите за тази спирала?Може да споделите долу в коментарите!


***
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!


Последвайте Dreamgirl's Beauty:  



You May Also Like

3 коментара

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей.Много съм чувала за нея но никога не си я купувам защото другите спирали вършат същата работа но катрисе и ессенсе имат много хубави спирали.

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...