Bourjois Liner Feutre Slim Очна линия

by - май 07, 2018


Здравейте, дами!
В днешния пост съвсем накратко ще ви разкажа за един продукт, който отдавна заглеждам и наистина исках да пробвам.Това е очната линия-писалка на Bourjois - Liner Feutre Slim.Да знам, мноого сложно име :D, но пък за сметка на това впечатленията ми от нея са доста добри!


Казвала съм ви и преди, аз съм голям фен на този тип очни линии.Според мен с тях се работи много по-лесно и бързо.Напоследък забелязвам, че има нова тенденция, писецът им да е по -издължен от обикновения, което ги прави още по-удобни и лесни за употреба.На практика те сами рисуват и не се изисква голямо усилие да оформите желаната линия.


И така, очната линия Liner Feutre Slim е изключително пигментирана и наситена, това веднага ми направи впечатление.По описание трябва да издържа 24h, тоест да е доста трайна, което със сигурност мога да потвърдя.Действително остава непокътната на окото, така както сте я нанесли.Не се размазва, дори когато докосвам очите си.

Може да се рисуват тънки и дебели линии, също да се наслагва цвета, макар че няма особена нужда.Както вече споменах пигментацията е на ниво.




Цената на очната линия Liner Feutre Slim е около 16лв.Аз я взех покрай промоциите на декоративна козметика в ДМ, за цена около 12лв.Да, редовната цена е леко висока за дрогерийния клас козметика, но пък смятам, че е оправдана и като се има предвид качеството на продукта си заслужава.

Скоро планирам пост с всички очни линии, които използвам и харесвам.Там ще я сравня с останалите и ще ви разкажа за разликите между тях!


***
Поздрави, усмивки и до скоро!
:)))

Последвайте блога:



You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...