Haul~Нови продукти Май 2018

by - юни 01, 2018


Здравейте, момичета!
Днес ще ви разкажа за последните си козметични покупки от месец Май.Надявам се да ви бъде интересно!


Започвам с две покупки от началото на месеца, които вече имат самостоятелен пост в блога.
Спирала Maybelline Lash Sensational
Доста известен продукт на марката.Заради множеството положителни отзиви имах огромни очаквания, но всъщност спиралата не ме впечатли особено.Не дава толкова обем и плътност, колкото ми се иска.Иначе разделя идеално миглите и е много трайна, дотолкова че после я свалям с усилия.Всъщност аз ѝ намерих приложение, използвам я върху една от любимите си спирали на Essence Lash Princess.Двете работят добре заедно, така получавам нужната драма в миглите.Подробното ревю на Maybelline Lash Sensational можете да разгледате ето –>>> ТУК

Очна линия-писалка Bourjois Liner Feutre SLIM
Изключително пигментирана, до такава степен че леко се затруднявам да не се изцапам при работа с нея.Иначе е супер трайна очна линия, не мърда цял ден и остава точно така, както сте я нанесли.Подробното ѝ ревю вижте –>>> ТУК

Молив за вежди Impala, номер 5
Поредна опаковка от него.И преди съм споменавала, че много харесвам моливите за вежди на Impala.Не оставам без такъв в колекцията си.Добре пигментирани, удобни за работа и устойчиви.Препоръчвам ако не сте ги пробвали.За цената от около 2.50лв. са си направо идеални.


Четка за вежди Essence Eyebrow Brush
Взех си я ей така на шега, понеже ми хареса свежия ѝ принт.А всъщност се оказа една много добра четка!Стабилна и удобна за работа.За цена малко над 3лв. не съм очаквала да ми допадне толкова.Ползвам си я ежедневно и също ви я препоръчвам, ако си търсите подобна четка за вежди.


Фондьотен Catrice HD Liquid Coverage
Поредна опаковка и от него.Бързо се превърна в мой любимец.Нанесен на лицето стои пълен мат.Формулата му е доста течна, което го прави приятен и лесен за нанасяне.По мое мнение най-добре стои ако го нанесете с четка за фондьотен.Има разлика, определено по този начин се слива по-хубаво с кожата и изглежда много по-естествено на лицето.Друго, което ми харесва в него е, че нюансът му ми пасва идеално, което си е важно.Устойчив е, при мен издържа почти цял ден.Всъщност аз вече съм ви говорила по-подробно за този фондьотен в неговия самостоятелен пост ->> ТУК .И сега съм на същото мнение за него, даже с времето започнах да го харесвам още повече.Искам да вметна, че и ароматът му ми допада много, лек и парфюмен е, но не се натрапва, усеща се съвсем нежно.

Коректор за лице Essence Camouflage Full Coverage Concealer
Искаше ми се да пробвам някой нов коректор, тъй като до момента почти винаги използвах любимеца си на Essence - Stay All Day 24h.В магазина изпробвайки тестера видях, че Essence Camouflage коректорът стои някак по-плътен и покривен, ето защо ми стана любопитно.Всъщност това е една от най-скорошните ми покупки, тествам го от седмица насам и май имам нужда от още малко време за да опиша пълните си впечатления.Скоро ще има самостоятелен пост за него.


Golden Rose Longstay Течно матово червило
Един от най-любимите ми продукти в момента.От както имам това червило го използвам постоянно.Цветът му е номер 13, прекрасен кафяв, прасковен нюд.Обожавам го!Много нежно и кремообразно се нанася на устните, издържа дълго и ухае прекрасно на ванилов десерт.Подробното ревю можете да видите –>>> ТУК


Avon True Colour Flawless стик-коректор
Също от последните ми покупки.Има добра плътност и покривност.Малко е сух, все пак е стик, за това бих казала, че е подходящ по-скоро за прикриване на несъвършенства по кожата, от колкото за околоочния контур.За там си трябва течен коректор по мое мнение, за да не се изсушава деликатната зона под очите.Малко ми напомня като формула за коректорът в малката, кръгла опаковка на Catrice- Camouflage Cream, който също използвам за несъвършенства.Струва ми се, че коректорът на Avon ще се изчерпа сравнително бързо, количеството му не ми изглежда толкова голямо.По надолу, на третата снимка ще видите максимума продукт вътре.Опаковката на коректора не е нещо луксозно, съвсем изчистена, лека и пластмасова като усещане.Всъщност не съжалявам, че го взех, интересно ми е да изпробвам такъв тип стик -коректор.Цената на която го закупих беше доста ниска.По принцип във всяка брошура се предлага на различна цена, в момента например е 4.99лв.Нюансът, който имам аз е Golden Fair.




Душ-гел Fa Hawaii Love
Нещо, което веднага ви препоръчвам.Серията е нова, с екзотични аромати и опаковки.Този душ-гел ухае на ананас и е супер свеж, обожавам го!🍍Формулата му е лека, но в същото време приятна и нежна към кожата, не изсушава.Опаковката даже няма какво да я коментирам, вижда се колко е прекрасна и цветна.Изобщо този душ-гел е идеален за лятото и топлото време.С ароматът и опаковката си носи добро настроение и свежест.



Шампоан Garnier Botanic Therapy Argan Oil & Camelie Extract
За да не става твърде дълъг поста, реших да направя отделно ревю за този шампоан.В него има подробности и впечатления.Накратко, допадна ми, въпреки че го ползвам от скоро.Прави косата подхранена, гладка и лесна за обработка.Идеален е за дълги и сухи коси.Повече за него
вижте –>>> ТУК

Последно, още няколко продукта от Avon.

Пилинг маска за лице Avon Planet Spa Greek Seas
Поста за нея вижте –>>> ТУК .С две думи, харесва ми ефектът след тази маска.В началото не ми допадна, че вътре в продукта има истински, реални парченца водорасли ( само тук-там) :D, но с времето свикнах и не ми е проблем.Всъщност маската действа добре на кожата ми, прави я мека, почистена и най-вече, забелязвам че наистина има някакъв детокс ефект.След нея виждам леко подобрение в състоянието на кожата си, надявам се да съм права.Няма да издавам повече, още интересни подробности ще видите в ревюто и.

Шампоан Avon Advance Techniques Anti Hair Fall с кератин и аргинин
Това ми е втора опаковка от него, може и да сте го виждали в предишен "Haul" пост в блога.В началото не бях сериозно впечатлена, но с времето установих, че този шампоан се отразява добре на скалпа ми.За косопад не знам колко помага, (понеже по описание се води такъв), но почиства добре, даже бих казала че предпазва от пърхот.Ухае на най-вече на мента.Всъщност има и ментово масло в състава си, на което според мен се дължи доброто му действие.Малък недостатък е, че щипе ако попадне в очите, трябва да се внимава да не попада там.Иначе не пресушава много косъма, не е и силно подхранващ, нещо умерено като действие.Новата ми опаковка е от 400мл., напоследък такива се предлагат в брошурата, на цена от около 4.50лв.


Крем за стъпала с мента и алое Avon Foot Works Mint and Aloe 
Лек хидратиращ крем, бих казала че има доста охлаждащо действие.По принцип харесвам кремовете за стъпала на Avon, но този не ми допадна толкова.Може би заради алоето, което си има едно специфично, леко лепнещо действие, което и тук се усеща.Общо кремът не прави нещо кой знае какво.Цената му е около 4.50-5лв.

***
Това бяха всички продукти!Коментари и въпроси може да оставяте в секцията по-долу.Поздрави, усмивки и до скоро в блога!



Последвайте Dreamgirl's Beauty:  Facebook  Instagram

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...