Очна линия Avon True

by - май 17, 2017


Здравейте!
Днешният пост ще бъде ревю на Течна очна линия Avon True.Аз я ползвам почти ежедневно и отдавна исках да ви я покажа, понеже много я харесвам.В един от предишните ми постове бях ви обещала да ѝ отделя специално място, където да ви разкажа подробности за нея!


Накратко, ето защо ми допада толкова:
  • наситено черна и плътна е
  • остава на окото през целия ден ако се ползва самостоятелно.Аз лично понякога я нанасям върху молива за очи, което я кара да се изтрива една идея по-бързо и то предимно в края на окото
  • писецът е удобен и стабилен, работи се лесно с него.Този тип очни линии ми е най-любим по принцип
  • не се размазва
  • все още не е засъхнала, като се има предвид, че я ползвам вече втори месец, което я прави доста икономична

Очната линия идва опакована в собствена картонена кутийка, на нея има описан състава и стандартната информация.Цената ѝ варира в различните брошури, моята я взех за около 8лв.
За мен е доста качествен продукт, едновременно трайна, наситена, с хубав и стабилен писец.С нея много бързо успявам да създам както тънки, така и по-дебели линии.Определено се превърна в любимата ми очна линия за момента и бих препоръчала на всеки да я пробва!


Поздрави и до скоро в блога!
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...