Haul/Нови придобивки Април

by - май 17, 2017

Здравейте, момичета!
Постът днес е на тема нови придобивки за изминалият месец Април.☺ Както вече съм споменавала, реших да ви показвам новите продукти, чак когато съм ги тествала и имам някакви изградени впечатления за тях.Смятам, че така ревюто им ще бъде по-полезно!
Започвам с Течно червило Essence в цвят 03Almost Real, което върви със списание Glamour от снимката, много ми харесва, поста за него –>  ТУК
До него е Сух шампоан Batiste Blush  в малък размер, вече писах и за него, поста вижте –> ТУК, с две думи допада ми, ако случайно не сте пробвали Batiste, направете го, няма да съжалявате.Ароматът не ми е супер любим, но не ми пречи.Бих пробвала и други аромати, понеже има доста голям избор на такива.
I Love Makeup, Blusing Hearts е един чудесен продукт, води се руж, но всъщност е хайлайтър в три цвята.Смесвайки ги получавам наситен хайлайт ефект със златист оттенък.Поста за него вижте –> ТУК
Avon Nutra Effects HYDRATION, Дневен крем с SPF 15.В момента ми е любимият крем за лице, който ползвам преди грима.Много неща ми допадат в него, става за основа за под грима и не се лющи на парцали като други подобни.Дава хидратация, която се усеща осезаемо, подходящ е за мазна и смесена кожа, като моята.Не е мазен, усеща се леко и свежо, попива добре.Моята кожа не се разбира с доста кремове, най-често ми се появяват ситни пъпчици, които се махат след като отмия с вода крема от лицето си.Този крем на Avon ми пасва добре, кожата ми се разбира с него, което не се случва често.Без парабени и оцветители е, има свеж и приятен аромат.Хипоалергенен е, пише че е подходящ за чувствителна кожа, аз бих го потвърдила, поне при мен е така.Цената на крема варира в различните брошури на Avon, около 8-10лв. е.Препоръчвам го, наскоро мисля, че им смениха опаковките.
LR Почистваща пяна за лице RACINE, 150ml.Този продукт ползвам най-отскоро, взех си я в първите дни на Май месец, но реших да я включа в поста.Препоръчаха ми я в един фризьорски салон, казаха ми, че  LR е немска козметика, била качествена и пречистена, предлагат всякакви продукти с алое вера, парфюми и т.н.Аз лично не мога да ви кажа нищо за марката и качеството, за първи път я ползвам.Ако вие сте пробвали продукти, може да ми пишете в коментарите :) Пяната за лице ми допадна, не е wow ефект, но почиства добре лицето.За сега не ми влошава състоянието на кожата, не пресушава твърде много, но внимавам и не прекалявам с количеството.С малко продукт измивам цялото лице.Има приятен аромат.Може би заради похвалите имах доста завишени очаквания, но не е лош продукт.По принцип аз внимавам с пяните и геловете за лице, понеже ми изсушават лицето, в резултат на което тя се омазнява повече и ми стават повече пъпчици от обикновено.С тази не е така за момента.Ако знаете подобен продукт, който действа добре на проблемна кожа и не я изсушава, моля да ми пишете в коментарите☺ Цената на тази пяна е 15лв.
Съсътав:
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Glycerin, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Propylene Glycol, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Panthenol, Parfum (Fragrance), Citric Acid, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Magnesium Chloride, Magnesium Nitrate, Triethylene Glycol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Salicylate, CI 42091 (Blue 1), CI 60730 (Violet 2).


Cien Tropical Summer Автобронзант мус за лице и тяло.Тези продукти от Lidl нашумяха много в блог пространството, честно да си призная сладките им опаковки играят огромна роля за това! :D Аз бях решила да си взема сумати неща, но все пак се спрях само на този мус.На първо четене ми хареса, създава нежна пяна, разнася се лесно.Проявява се на кожата с течение на времето, може би часове или ако сте нанесли вечерта, на другия ден.Всъщност не очаквах да се потъмнява толкова бързо, още с едно нанасяне се вижда ефектът.В началото няма осезаема миризма на автобронзант, но след няколко часа започва да се усеща, което на мен леко започна да ме дразни, особено ако ползвам муса всеки ден.Повечето подобни продукти си имат тази характерна миризма, иска ми се да открия нещо с по-лек аромат на бронзант.Иначе муса на Cien ми допада като действие, само трябва да се внимава как се нанася.Ако не е равномерно става на петна.Цената беше около 7-8лв.

Поздрави и до скоро в блога!
***

You May Also Like

2 коментара

  1. Наистина опаковките на цялата серия Cien, които наскоро бяха пуснати в Lidl са супер сладурски и много привличат. Понякога много се изкушавам да пробвам да потъмня тена на кожата си с автобронзант, но така и до момента не съм се престрашила. Струва ми се, че при всички случаи ще стане на петна и после трудно ще върна еднаквия тен по цялото тяло.. При Вас равномерно ли се получи?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Точно с този мус не става много равномерно, освен това се потъмнява твърде силно само с 1 намазване.Бих препоръчала да пробвате друг продукт под формата на лосион за тяло с постепенно надграждане на тена. :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...