Empties/Празни опаковки

by - май 11, 2017


Здравейте!
Този пост ще е на тема Празни опаковки!
Започвам с продуктите най-отгоре.Първи е Лосион за тяло Avon Femme, беше приятен и освежаващ, дава лека хидратация на кожата.Доближава се до аромата на парфюма Avon Femme, който вървеше в комплект с него.Самият парфюм ухаеше пролетно на цветя и ми носеше много настроение.


Следва Душ гел с какао и портокал на Yves Rocher, беше много красив продукт, пълен със златни частици, прекрасно изглеждаше...Ароматът също ми харесваше доста, мисля че е част от някаква коледна серия. Пазех дълго опаковката за да ми напомня колко страхотен душ гел е  и за да си закупя отново!
До него е мини душ гел отново на Yves Rocher Verbena Leaves или в превод лимонова върбинка, не съм сигурна какво значи това точно, но ароматът беше на нещо като лимон или лайм, беше цитрусов, леко остър.Изсушаваше кожата една идея повече, ето защо не ми допадна особено.
Интимен гел Aroma, за него имам отделно ревю, което можете да видите : ТУК
Това е любимият ми гел, около четвърта опаковка и все така ми харесва, бих си го закупила отново.
Мицеларна вода Uriage, ревюто за нея : ТУК
Не мога без нея, постоянно си я купувам, отразява се много добре на кожата ми, която е проблемна и не понася всякакви подобни продукти.
Дезодорантът е на Dove Powder Soft, също предпочитана от мен марка дезодоранти.Този аромат беше супер нежен и приятен, даже май ми е любим, а аз съм пробвала почти всички аромати.Към този момент ползвам и харесвам други продукти, това са дезодорантите на Garnier. Имах нужда от разнообразие, а и ми се струва, че те са с по-изчистен състав от тези на Dove.Но ако си търсите наистина ефективна грижа против изпотяване, то Dove са моите фаворити по този критерий и ги препоръчвам.


Мострената опаковка е Garnier Pure Active 3 в 1, измивен гел, ексфолиант и маска в едно.Не ми допадна особено, доста леко действие, за проблемна кожа не бих разчитала на този продукт.Може би върши най-добра работа като гел, за ексфолиант не мисля, че става.Твърде малко частици има вътре.За маска не съм го пробвала, нямах желание да го правя.Не бих си го закупила в пълен размер.
За малко да забравя, изхвърлям и Jeanne en Provence Un Matin Dans La Roseraie парфюмна вода .Това е един уникален парфюм за ежедневието, свеж, флорален, ухае на цветна градина с примес на нещо като билки! ❤ Ето как изглеждаше нов:

На мен ми го донесоха от чужбина, но видях че се предлага и в Enzo.bg.Цената е повече от изгодна, на сайта 60мл се предлага за 18.90лв., а 125мл. за 28.90лв.Препоръчвам ви го искрено, марката е непозната, но парфюмът е чудесен, много пъти са ми правили комплимент, когато съм с него.
Главни нотки са: ангелика, касис, момина сълза.
Сърце от: роза, лайка, жасмин, розов пипер
База: кедър
Линк към него в Enzo - ТУК
Други продукти на марката : ТУК
***
Това бяха всички продукти!
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!
:)))

You May Also Like

1 коментара

  1. За мен също Dove са най-добрите дезодоранти от масовите марки! Страхотно усещане за свежест почти през целия ден.

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...