O.P.I Стикери за маникюр

by - юни 15, 2014






Здравейте, момичета!
Въпреки липсата на време напоследък, не можах да се сдържа и реших да ви покажа стикерите за нокти на O.P.I, с които се сдобих през миналата седмица.За първи път използвам подобен продукт, подариха ми го мои близки, които живеят в чужбина.Мисля, че маникюрът се получава доста ефектен, мен лично ме радва, определено! ^^

На кратко вътре в опаковката са 16 стикера или лепенки с различна големина и форма, които можете да изрежете, така че да са ви по мярка.Как се поставят:
1.Ноктите трябва да бъдат почистени и подсушени
2.Премахва се горния прозрачен пласт, след това и долния плътен пласт на гърба
3.Стикерът, който остава се поставя върху нокътя и се изглажда отгоре, за да прилепне от всички страни
4.Оставащата част на върха на нокътя или отстрани се изпилва, най добре с пила, аз го направих с метална и заострена, за улеснение



Като цяло поставянето изисква време, аз доста си играх, докато си направя маникюра, изрязването по мярка и отлепването на пластовете са процедура, която е свързана с търпение и спокойствие :Д.Освен това, след като започнете да отлепвате частите на стикера, трябва да действате по - бързичко, за да не изсъхне лепкавата част долу.Според описанието, маникюрът се почиства с лакочистител, аз лично още съм с него, не съм пробвала, но не мисля, че ще има проблем при премахването му.Самата лепенка се къса лесно и е мекичка.Не е супер стабилна, особено докато се нанася на ноктите, иска добре да я загладите.Аз реших да поставя отгоре и безцветен топ лак, за повече устойчивост.До сега имам съвсем леко излющване в началото на някои нокти, два от които, още при залепването на стикера леко развалих на връхчето, но за щастие, това не се забелязва толкова :ДД Явно иска тренинг и опит за тази дейност.Не мога да кажа, че направата е много лесна и удобна, но пък мисля че крайният резултат си заслужава.Маникюрът по мое мнение изглежда доста професионално.
А вие опитвали ли сте подобен тип продукти?Ще се радвам да споделите! :))



 ***

Усмивки! :)))))
Dreamgirl

You May Also Like

2 коментара

  1. Супер са лепенките, в началото реших, че имаш истински лак и отгоре просто се слага декорация, но после разбрах, че цялото е лепенка :)

    Не съм пробвала до сега такъв продукт, но ми изглежда пипкава работа и не знам дали ще имам търпение.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за отзивите,отнема време в началото, но като изпробваш на едната ръка, после става по-лесно!:)))

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...