Лак за нокти Maybelline Colorama

by - юни 24, 2014

Здравейте, момичета!
В този пост искам да ви представя един супер свеж и приятен цвят лак за нокти на Maybelline Colorama.
Номерът му е 86, нежно лилаво, същевременно нестандартно и елегантно, наподобява люляков цвят.Много ми допада, аз лично харесвам точно такива интересни и забавни цветове, които разнообразяват скучното ежедневие.Особено на кожа с лек загар от слънцето, мисля че подхожда идеално.Вдъхнових се и си направих набързо една малка декорация с бяло отгоре, за по - разчупен ефект.

Самостоятелно също стои добре, има силен блясък и наситеност, с един пласт изглежда светъл, но не прозрачен.След втория пласт вече е по - плътен и драматичен.Трайността му е по - голяма, отколкото очаквах, дори след няколко дни стои на мястото си, поне при мен е така.По принцип покритието на лаковете най - бързо ми се излющва на палеца и показалеца, този за сега се държи много добре, изтрил се е съвсееем мъничко на връхчето.В сравнение с някои други марки, определено съм доволна от Colorama на Maybelline.Четката му прилича на обикновена, но е изненадващо удобна за нанасяне.Лакът изсъхва бързо, дори и след двата пласта, които реших да поставя.
Препоръчвам го на всички, които търсят нещо ново и красиво за ноктите си, което носи настроение и има индивидуалност!^^


***
Поздрави и слънчеви усмивки! :)))
Dreamgirl

You May Also Like

6 коментара

  1. Прекрасен цвят :) www.mayaetsavieenrose.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  2. О-бо-жа-вам!!! лилави нокти :))) Не знаех, че в тази серия има такъв цвят, не съм го срещала.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Даа, аз също много харесвам лилаво :))) Случайно се натъкнах на него в една аптека! ^^

      Изтриване
  3. Изглежда наистина много хубав! <3 След голямото разчистване, което направих наскоро, останах без никакъв лилавеещ лак, така че определено се замислям дали да не си добавя този към колекцията. :)

    http://monicabachvarova.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Няма да сбъркаш, трайността му е много добра, цветът също е прекрасен! :))

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...