Mini Haul: NYX Mega Shine Lip Gloss & Hot Singles Eye Shadow

by - юни 02, 2014

Здравейте, момичета!
Ето, че най - сетне успях да напиша обещания пост за продуктите на NYX, с които се сдобих още през изминалия месец май.Получих ги като награда от една игра, в която взех участие, това са и първите ми продукти на марката, които имах възможност да изпробвам.Доволна съм от качеството, най - вече от хубавите цветове и сладките опаковки.
Започвам със сенките, NYX Hot Singles Eye Shadow в цвят Pink Lady.На гърба им пише "Произведено  в Китай", което не ми допадна особено, но напоследък всичко идва от там :Д
Цветът е нещо като пепел от рози, но малко по - светъл и нежен.До сега не съм си позволявала такъв цвят сенки, когато ги нанесох, първоначално не се възприех, някак си не ми хареса как ми стои само розово, затова вече ги добавям в комбинация с черно или някой тъмен нюанс.
 

Аз ги нанасям с четка, като консистенция са сухи, пигментацията е средна, трябва да се вземе няколко пъти от сенките, за да проличат повече на окото.Издръжливостта им не е голяма, с основа в края на деня доста избледняват.Иначе не се събират по гънките на окото, поне при мен е така, моят клепач не е сух, но не е и твърде мазен.
Количеството им е 1.5 грама.Мисля, че ще са икономични, а и цветът не бих го носила всеки ден.Опаковката е хубава и здрава, украсена е със сладка панделка на горното капаче.

Следващият продукт - NYX Mega Shine Lip Gloss, гланц за устни за мега блясък.

Цветът на гланца е Sugar Pie, нежен и прасковен, с миниатюрни блестящи частици, които се виждат по - ясно на светлината.Консистенцията му е приятна, не е прекалено лепкава.За мега блясък не мога да говоря, има си типичният за подобни продукти "лак" ефект.Когато го нанасям се усеща пощипване на устните, което дори е приятно и не вярвам да ви подразни.Леко подхранва, за щастие не изсушава кожата след употреба.Ароматът е хубав, горчиво - сладък, нещо като бонбон с пълнеж от марципан.Трайността му не е голяма, за един, два часа и вече го няма.Аз го нося в чантата си през деня.
Количеството на гланца е 11мл., опаковката му е малка и практична, и тя като сенките е украсена с панделка.Отново пише произведено в Република Китай.Все пак и цените на продуктите като цяло не са високи, така че си заслужава да се изпробват.Не мога да кажа, че са нещо невиждано, което да не може да се намери в близкия козметичен магазин, но пък си имат тяхното очарование.Феновете на марката няма да останат недоволни, определено. :)
***
Усмивкии!
Dreamgirl
^^


You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...