Avon Mini Haul

by - октомври 16, 2020


Здравейте!В днешния пост ще ви разкажа за няколко продукта от Avon, които всъщност имам и ползвам от доста време.Както може би сте забелязали, дълго отсъствах от блог пространството, именно за това ви ги показвам чак сега.Този пост би могъл да бъде озаглавен и "три любими продукта на Avon в розово", макар че в интерес на истината съвсем случайно съм ги напаснала цветово.



Първият продукт, с който започвам е Avon Luck La Vie Парфюмен лосион за тяло.Тези лосиони са ми тотални фаворити, на много изгодна цена, а в същото време изключително хубави, поне по мое мнение.Пробвала съм още няколко от ароматите им.Като миризма изцяло се доближават до съответния парфюм, на който отговарят.Това, което ми харесва в тях е, че много добре хидратират кожата и се нанасят бързо.Няма лепнещо или тежко усещане след нанасяне.Консистенцията им е много лека и приятна.Този лосион конкретно почти съм го изчерпала и вече се оглеждам за някой нов аромат.Уханието на Luck La Vie е в случая е по-скоро свежо и флорално.Отличава се от миризмата на оригиналния Avon Luck парфюм.



Следва душ крем в розово от серията Avon Senses.Той е с аромат на роза и пачули, обогатен е с арганово олио.Забелязала съм, че като цяло душ геловете от тази серия на Avon са с една идея по-разредени, ако мога така да се изразя.Самата консистенция на продукта не е толкова плътна и това ги прави не особено икономични според мен.Въпреки това този душ крем ми допадна и пак бих повторила покупката.Ароматът му е подходящ за есенно-зимния период, много топъл и напомнящ за уют.Розата не се усеща особено много, по-скоро има сладникаво, леко ориенталско ухание.


Подхранващо олио за устни Avon True е последният продукт, който ще ви покажа.То е в цвят Shimmering Petal.В състава си има фини брокатени частици.Хидратира и подхранва устните.Стои по-скоро като гланц, със съвсем лек розов оттенък.


Хубавото при него е, че не лепне и се усеща приятно.По мое мнение олиото е подходящо за предстоящото по-студено време, когато кожата става по-суха.Аз лично го бях прибрала лятото, понеже рядко използвам такъв тип продукти в жегите.
В съставът на Avon Nourishing Lip Oil има масло от жожобамасло от авокадококосово масло и витамин Е.
Цената му отново е много достъпна и определено бих го препоръчала, ако си търсите подобен продукт!


Това беше всичко от днешното ревю.Поздрави, усмивки и до скоро в блога!
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...