Nature Of Agiva Rosses Мицеларна вода

by - октомври 14, 2020


Здравейте!
Днес ще ви разкажа за един продукт, който използвам отдавна, някъде от края на зимата, това е мицеларната вода на Nature Of Agivа от серията Roses 🌹.Ако ме следите в Инстаграм, то предполагам вече сте прочели поста за нея.Все пак знам, че има доста хора, които не използват Инстаграм или пък следят блога във Facebook страницата му ,така че тази публикация е специално за вас!


И така, да започваме!Да си призная честно причината за покупката на тази мицеларна вода беше  красивата опаковка.Именно тя ме привлече първоначално. Радвам се, че в крайна сметка самият продукт не ме разочарова.💗


Мицеларната вода Rosses е подходяща за всеки тип кожа, обогатена с натурална розова вода.Почиства и подхранва, подходяща е и за по-деликатната зона около очите.

Мисля да не ви отегчавам с дълги описания в този пост, ето какви са моите впечатления накратко:
🌹Има приятен аромат на розова вода

🌹Действа успокояващо на кожата

🌹Почиства добре лицето, като при по-силен грим използвам малко по-голямо количество от нея.Справя се прилично и с грима на очите, стига разбира се да не сте с водоустойчива или трудна за почистване спирала

🌹Понякога обичам да я използвам и като тоник за лице, за освежаване на кожата


Мицеларната вода е сравнително икономична, стига за доста дълго време.Цената й пък е изключително достъпна, около 3.50лв.

Забелязвам, че напоследък продуктите на Nature of Agiva доста нашумяха, мисля че има защо.Новите им опаковки са просто прекрасни, определено грабват окото 😍 Има голямо разнообразие от продукти за кожа, коса и тяло, както и парфюми..Аз съм си набелязала още няколко неща, които ми се иска да изпробвам.

А вие имате ли любим продукт на марката? Може да споделите в коментарите!

***
Поздрави, усмивки и до скоро!


You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...