Mascara Monday ~Три любими спирали в розово

by - октомври 07, 2020


Здравейте, момичета!
В днешния пост ще ви разкажа повече за три любими спирали в розово.Надявам се да ви бъде интересно!
❤❤❤


И така първата, с която започвам е тази на Rimmel Wonder'Luxe Volume Спирала за обемни мигли.
Спиралата е със силиконова четка, която спомага разделянето на миглите.Определено ми допада за ежедневно ползване.Дава добър обем и е лека, не утежнява и не слепва.Няма как да не спомена колко прекрасно изглежда опаковката, определено грабва окото.Още един плюс за спиралата е, че се сваля лесно, за разлика от другите две, за които ще ви разкажа по-долу.
С течение на времето забелязах, че започна да се рони малко повече под окото, което не ми допадна съвсем.Като изключим това, определено бих я препоръчала.Цената, на която я закупих беше промоционална - около 8лв.Редовната е по-висока, така че ви съветвам да я потърсите по време на намаленията.


Essence Volume Stylist Curl&Hold е следващата спирала, която искам да ви представя.Тя си остава вечната ми любимка, заради прекрасния обем и дължина, които дава.Видима плътност поне три пъти.Четката й се справя добре с разделянето и като цяло е удобна за работа.Опаковката на спиралата е от лимитирана колекция, а обичайната и версия е малко по-изчистена, отново в розово.Като трайност се справя много добре, не се рони и издържа на екстремни условия.Премахването и става с една идея повече усилия и задължително с двуфазен почистващ лосион.За цената си от около 7 лв, смятам че надминава доста други, дори и по-скъпи спирали.Когато не мога да попадна на сполучлива спирала, винаги се връщам към нея.


Maybelline Lash Sensational Спирала за обемни и извити мигли

Една обожавана от всички спирала, която мен лично не успя да ме грабне чак толкова.Може би заради големите очаквания към нея...Хареса ми трайността и умението й да раздели прецизно всяка мигла.Опаковката и цялостната визия също ме грабнаха.Обемът, който дава поне при мен не е оптимален, за да получа задоволителен ефект се налага да наплъстявам поне 3 пъти.Което пък в последствие прави премахването й изключително трудно.Откъм обем, горните две спирали при мен се справят далеч по-добре.Но пък ако си търсите по-издръжлива спирала, тази със сигурност би ви свършила добра работа.

А коя е вашата любима спирала?Може да ми оставите коментар по-долу!
***

Поздрави, усмивки и до скоро!


You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...