Avon Power Stay 24H Фондьотен

by - ноември 21, 2020

  
Здравейте!

От доста отдавна използвам фондьотена на Avon Power Stay 24h и мисля че вече дойде време да ви го покажа.Успях да натрупам своите впечатления от него, а какви са те, ще разберете малко по-надолу.👇


И така първо започвам със стандартната информация.Фондьотенът е от серията Avon True, води се дълготраен и матиращ.Остава до 24 часа на лицето, трябва да издържа на всякакви условия и да не оставя следи.Лека и дишаща формула.Всичко това обещават от марката за продукта.
Ето какво е и моето мнение накратко:

🌸Фондьотенът има добра трайност, издържа почти непокътнат през целия ден.Аз го ползвах в по-студено и в топло време и мога да кажа, че се справя отлично по този критерий.Честно да си призная, нямах големи очаквания, но останах много доволна.

🌸Има средна към пълна покривност.На места се налага да нанасям повторно, предимно на несъвършенства по кожата, но като цяло не използвам голямо количество втория път.Което пък според мен го прави доста икономичен.

🌸Подходящ е за смесена към мазна кожа, моята е точно такава.Не предизвиква допълнително омазняване през деня, но и не подчертава сухите участъци по кожата.

🌸Консистенцията на фондьотена е сравнително плътна, при нанясяне и в първите минути се усеща лек лепнещ ефект, който не е нещо особено, свиква се.Аз го нанасям с четка, така ми се струва че стои най-равномерно.


🍁Много характерно за този фондьотен е, че се оксидира.Например моят нюанс-Nude, в началото при нанасяне ми е точен, а след минута започва да потъмнява и жълтее.За щастиe има голяма гама от цветове, аз определено бих пробвала още някой, който ще ми пасне по-добре.Вече съм си набелязала 1, 2 нюанса, но все още се колебая кой да избера.



Още нещо което ми харесва във фондьотена е опаковката му.Няма как да не я спомена.Бих казала,че определено не се усеща евтина, в основната си част е направено от стъкло и е масивна.Помпичката е стегната и разпределя прилично продукта.Изобщо цялостната визия е хубава, по мое мнение.


В заключение ще кажа, че фондьотенът Avon Power Stay 24h ми допада.Смятам, че е добро бюджетно попадение.Икономичен, покривен и траен.Подходящ е за ежедневието, особено ако се нуждаете от малко по-плътно покритие.

Това беше всичко за днес!Поздрави и до скоро в блога!
*** 

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...