Summer Essentials/ Моите задължителни продукти за лятото

by - август 22, 2018

Здравейте, момичета!
В този пост ще видите кои са моите задължителни продукти, които взимам с мен на почивка през лятото.Повечето от тях са "must haves" , някои пък не толкова, но няма да губя повече време в обяснения, а направо ще ви запозная с тях!


Nivea Protect & Brozne SPF30
Може би това е любимият ми лосион за слънцезащита.Консистенцията му е лека и приятна за нанасяне.Харесва ми, че с него хващам тен по-бързо.Нося го не само на плаж, а и на разходка в града, особено ако времето е по-горещо.

Nivea Protect&Moisture SPF30
Лосионът, с който съм сигурна, че няма да имам неприятни последици след плажа...Защитата му е много добра и за поредна година се доверявам на него.Обикновено го ползвам при първоначално излагане на слънце, когато не съм добила тен, както и ако смятам да стоя през целия ден на плажа.Знаете, в часовете около обяд слънцето е доста силно и трябва да сме подготвени.Консистенцията на лосиона е по-гъста и плътна от тази на горния Nivea Protect&Bronze.Разнася се малко по-трудно,  което е типично за по-силно предпазващите лосиони.
Като цяло за мен Nivea  си е класика в слънцезащитата и почти винаги се доверявам на продуктите им за плаж.



Nivea Protect&Bronze SPF20 Спрей
Използвам го едва когато съм придобила някакъв лек загар.Много ми допада формулата на този спрей, тази година го пробвах за първи път.Изключително лека консистенция, изобщо не е мазна.Има приятен, охлаждащ ефект върху кожата.Догодина мисля да заложа на същия спрей, но с фактор 30.

AvonPlanet Spa Radiant Gold Олио за тяло с блестящи частици
Наскоро писах за него в блога. Използвам го задължително след почивката и като цяло през лятото.Дава приятен блясък и при често нанасяне помага да запазите по-дълго загара на кожата.Знаете, след почивка е добре да продължим с грижата и да не я оставяме суха и белеща се.Поста за олиото вижте >>> ТУК


Sun Dance Крем за след слънце
Продукт, който гледам да имам под ръка, дори го нося в дамската си чанта понякога.Опаковката е малка, 100мл е и е удобна за тази цел.Лосионът хидратира добре, също охлажда.Има екстакт от кактус в състава и леко лепне на моменти, но не е нещо неприятно.Има различни успокояващи съставки и е на много добра цена.

Batiste сух шампоан с аромат на кокос
Опаковката е мини, удобна е за път и за дамската чанта.А този аромат ми е любим.

La Roche Posay Anthelios XL SPF50
Много хубаво кремче за лице с висока защита.Подходящ е за чувсвителна кожа, както и за мазна с несъвършенства.Това е мини вариант, също удобен за път.Препоръчвам го, особено ако сте с проблемна кожа и се затруднявате какъв продукт да ползвате на лицето си.


Душ-гел Avon Senses Fruity Margarita
През лятото и особено на почивка обичам да залагам на свежи продукти за баня, които да са подходящи за сезона и носят настроение.Този душ-гел от Avon е точно такъв.Ароматът му е изключително приятен! Плодов, с нотки на праскова и портокал.Усеща се като плодов коктейл или нещо подобно.Много сполучлива миризма от Avon, препоръчвам да се пробва!


Sun Like Carotene + SPF30 Спрей
Слънцезащитно мляко за тяло под формата на спрей, което реших да изпробвам.Мисля че ще е полезно да чуете едно мнение и за него като продукт.Формулата е с витамин Е и бета-каротин, спомага за бързо придобиване на тен според описанието.
Продуктът е лесен и приятен за нанасяне.Ароматът му е съвсем лек и ми допада, на нещо като кокос.С този лосион действително забелязах, че се хваща тен по-бързо.От друга страна пък ми се струва, че защитата му е с една идея по-слаба, сравнено с лосионите на Nivea.Аз го нанасям в голямо количество и често.Като цяло ми допада, но не бих ползвала само него за предпазване.По-скоро ако искате бързо да придобиете тен.Цената му беше около 12лв.

Garnier Ambre Solaire After Sun Hydrating Lotion Лосион за след слънце с Алое Вера
Най-сетне открих перфектния лосион за след слънце.От известно време бях в търсене, споделяла съм ви в блога.Много ми допада, съвсем лека формула, хидратира, нанася се лесно по кожата.Има охлаждащ ефект.След плаж действа успокояващо.Прекрасен продукт!

***
Толкова за днес!
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!
🌴🍉☉

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...