Essence My Must Haves Единични сенки

by - август 08, 2018


Здравейте, момичета!
Днес ще ви разкажа повече за единичните сенки на Essence My Must Haves, които не са съвсем нови на пазара, но аз така и не успях да пробвам до момента.В магазина си харесах два светли, изключително блестящи нюанса в прасковено и златисто и реших да си ги взема.
Да си призная, бях любопитна какво представляват, а и тези цветове никога не са излишни в грим колекцията.Лично на мен винаги ми се изчерпват бързо от големите палитри, понеже редовно си нанасям сенки под веждата или където искам блясък.Освен това са доста универсални, могат да се ползват и като хайлайтър например.
Предполагам сте забелязали, че към сенките My Must Haves се продава и празна палитра, създадена така че да си пасне идеално с тях.Можете да си подберете цветове по ваш вкус и да си ги съчетаете както ви харесва.С две думи идеята е да си направите сами своя мини палитра.




Първият цвят е светло-златистия, 01 go goldie.Много блестящ и приятен нюанс със студен подтон.




Вторият цвят сенки е 10 apricotta и както може би сте се досетили от името му, е в нежно прасковено.Подтонът му е розовеещ.



По-надолу ще видите и суоч на двата цвята.Реално не се различават твърде много един от друг, доста са подобни.На окото също си приличат, само оттенъкът е различен.
Както споменах, аз обичам да ги ползвам и като хайлайтър на скулите.Много са подходящи за тази цел.Пигментацията им е учудващо добра, а разпрашаването е в границите на нормалното.Трайността им също ме изненада, да си призная за тази цена не очаквах кой знае какво.Всъщност сенките са доста издръжливи и не се изтриват бързо от окото.


Количеството на сенките My Must Haves е по 1,7г. всяка.Не са от най-малките.Смятам, че има достатъчно продукт вътре, особено за цената си от около 3лв., мисля че е идеално.

Като цяло сенките ми харесаха, качеството им е доста хубаво.Добре пигментирани, блестящи и издържливи.А възможността да се ползват и като хайлайтър ( и то съвсем сполучлив) си е допълнителен плюс за тях.Опаковката не е твърде “мини“ и можете да взимате от тях и с по-обемна четка.Според мен са сполучливи и ако си търсите бюджетни сенки, определено бих ви препоръчала да ги пробвате.


***
Поздрави, усмивки и до скоро в блога! :)))

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...