Golden Rose Ice Chic

by - септември 01, 2018

 Здравейте, дами!
Днес реших да ви запозная с някои от любимите си лакове за нокти.Всички те са от серията на Golden Rose Ice Chic.Наскоро допълних колекцията си с още един, ето защо реших, че ще е умесно да ви ги покажа в един общ пост.Няма да се спирам подробно, понеже съм говорила за тях в блога и не искам да се повтарям.


И така, ето кои са те:
GR Ice Chic 63
Може би фаворитът ми сред останалите, в така модерния "металик" отблясък.Нюансът на този лак мога да определя като златисто-меден.Изключително наситен и плътен на ноктите.

GR Ice Chic 103
Това е "глитър" лак за нокти с блестящи брокатчета в преобладаващо лилав и тук таме розов цвят.Може да се ползва като акцент към маникюра.Самостоятелно нанесен не е толкова плътен, по-добре стои върху друг лак.Все пак е много красив и радва окото.


GR Ice Chic 12
Тъмно розов нюанс, нещо като пепел от рози, но по-тъмен.Харесва ми, че е малко по-нестандартен като цвят, именно това ме грабна в него.

GR Ice Chic 61
Един от първите ми лакове от серията Ice Chic, който изпробвах.Той е в типичният златист нюанс.Да си призная, другият металик цвят леко го измести напоследък.

GR Ice Chic 10
Новото ми попълнение, в нежно розов нюанс с лек лилавеещ подтон.Много ми харесва, стои някак женствено и кукленски едновременно.




В общи линии формулата на всички лакове е сходна.Много покривни (с изключение на брокатения), с добра трайност и издръжливост върху ноктите.С топ лак отгоре съм още по-доволна и не забравям да нанеса такъв.
Съхнат сравнително бързо, но не светкавично разбира се.Четката е удобна за работа, а и самите лакове са с хубава консистенция, нанасят се лесно.За опаковката няма какво да коментирам, на мен лично ми допада.

Цената на всеки лак от серията Ice Chic е около 2.50лв.

***
Това беше всичко за днес!
Поздрави, усмивки и до скоро в блога! :)))

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...