Empties /Празни опаковки Юли 2018

by - август 09, 2018


Здравейте, дами!
Ред е на нов пост с празни опаковки!Отдавна не съм ви показвала такъв, надявам да ви бъде интересно!


Първо започвам с боята за коса, бях ви обещала впечатления.
Loreal Colorista Ombre, комплект за изсветляване на коса за ефект "омбре"
Сравнително доволна съм от нея.Вътре има специална четка-гребенче, с която да нанасяте сместа.Ще видите картинката на гърба какъв трябва да е очакваният ефект.На моята коса се получи жълтеникав цвят, иначе успя да се изсветли доста.Аз си направих кичури, а не точно омбре.Тук обаче ще вметна, че натуралния ми цвят е доста тъмен по принцип.
Както е описано, това е изсветляващ тип боя, която не може да замести класическата боя с различните ѝ оттенъци, като пепеливо, златно, бежово и т.н.С нея може само да направите по-светла основа, а за изрусяване и хубав цвят ще трябва да използвате друга боя отгоре.
Всъщност аз очаквах подобен резултат, просто ми беше любопитно да изпробвам какво ще се получи.Иначе боята е сравнително щадяща и не е твърде агресивна.Ползвала съм най-различни изрусители, както и професионални бои и мога да направя някакво сравнение.
Цената на Loreal Colorista Ombre е около 12лв.Не е лош продукт, но е важно как ще я ползвате и какви са вашите очаквания, за да няма разминаване.


Garnier 2in 1 Двуфазен дегримьор
Поредна опаковка от него, много го харесвам, ако четете блога ми, вероятно знаете.Премахва много добре грима на очите, не е твърде мазен и неприятен на кожата.Препоръчвам го.

Farmona Sun Balance Лосион за след слънце
Да си призная не ми стана любимец.Омекотява добре кожата, има хубави съставки като пантенол, арганово масло, алантоин, но някак самата хидратация не ми достигна.В продукт за след слънце аз търся съвсем лека и хидратираща текстура, която се усеща приятно на кожата след плажа.Тук по-скоро текстурата е плътна, като на обикновен лосион за тяло.Омекотява  добре и бих казала, че става за общо ползване.Аз го доизхабих точно по този начин, като класически лосион за тяло.За суха кожа е идеален.Ароматът му е като на арганово масло, малко по-сладък.



Дезодорант Garnier Mineral Protection 6
Отново поредна опаковка и любим дезодорант.Този път има лека промяна във формулата, добавено е ново действие, против миризма върху дрехите, с екстракт от моринга.Действително усещам дезодоранта някак по-свеж и все така ми харесва.

Шампоан Avon Advanced Techniques Anti Hair Fall
Вече си взех нова опаковка и от него.Харесва ми, особено за скалпа е много приятен, има ментово масло.Разказвала съм ви за него.Само трябва да се внимава да не попада в очите, понеже люти от ментата.

Шампоан Nivea Hairmilk, мини опаковка за нормална коса
В началото доста ми хареса, докато изхабя опаковката.После си взех пълен размер от шампоана, но вече не бях толкова очарована.Не знам на какво се дължи, възможно е заради страната на производство, която се различава на двете опаковки.Минито е от магазин DM и е правено в Германия, докато пълния размер си взех от обикновен магазин и мисля, че е произведено някъде другаде, понеже има надписи и на румънски, хърватски и т.н., както повечето продукти на известни марки у нас.За мен има разлика в качеството.В крайна сметка шампоанът стана доста лек за косата ми като ефект, започна да я прави твърде хвърчаща и непокорна.Но иначе мини опаковката за път ми допада, удобна е.


Пилинг маска Regal Magnolia Extract
Хареса ми и бих я препоръчала.Прави кожата чиста и гладка.Рядко ползвам бг марки козметика за лице, но тази маска наистина е хубава.Също не беше много скъпа доколкото си спомням.

Сух шампоан Batiste Tropical, мини опаковка
Допадна ми много, типично за шампоан на марката.Ароматът е приятен и лек.Минусът на тези опаковки е, че свършват бързо.Но пък са компактни за чантата.



Thalloderma Foot Cream Крем за стъпала
Марката не е популярна, но пък кремчето е чудесно.Препоръчвам го.Омекотява много суха и груба кожа.Може да се намери главно по аптеките.Много хубав продукт.


Мостра Refan Shea Foot Cream
Отново хубав крем, омекотява добре.Не е толкова силен за сухата кожа, както горния обаче.Иначе ароматът е просто уникален!Цялата серия на Рефан с масло от шеа е прекрасна, трудно ми е да ви опиша колко добре ухаят тези продукти.Само заради това бих си взела пълния размер!

Nivea BB Cream, Medium to Dark
Подариха ми го за да го тествам, всъщност не е моя цвят, което беше първият минус.Нюансът е супер тъмен, става за кожа с много тен.Второто и по-важно, не ми харесва като ББ крем.Прилича на оцветен крем Nivea, ароматът е същия, маже се на лицето по подобен начин.Ако не го нанесете добре, става на петна.Има слабо към средно покритие.Като цяло не е моят ББ крем, особено за мазна кожа не го препоръчвам.

Refan Body Mist Спрей за тяло
Ако не сте пробвали тези спрейчета на Рефан, определено бих ви препоръчала да го направите.Прекрасни са, особено този.Мирише много реално, като на горски плодове или на нещо още по-хубаво.За лятото е идеален.


Ziaja Goat's Milk Маска за коса с козе мляко
Хубава бюджетна маска.Прави косата много мека, това е най-сериозното ѝ предимство.Също разплита добре.Ухае приятно, изобщо не се притеснявайте от надписа "козе мляко" :D. В блога има подробен пост за нея. >>> ТУК

Essence Топ лак с гел ефект
От него съм изхабила голям брой опаковки.Харесва ми, предполагам сте чували колко е добър и ви е познат.Ако не сте, с две думи прави лака устойчив и блестящ, съхне бързо и е сполучлив продукт.За момента не го ползвам, взела съм си друг подобен и съм доволна.

Avon True Очна линия-писалка
Говорила съм за нея и колко я харесвам.Смятам да си взема нова опаковка.За нея също съм писала често.



Спрей за коса JF Wild Stright
Изключително добър спрей за коса, уникален аромат и действие.Много ми харесва, поста за него вижте >>> ТУК


Loreal Mythic Oil Олио за коса
Харесвам го и бих си взела пак.Към момента е с нова опаковка и визия.По-леко олио е, но за разплитане на дълга коса и блясък ми върши идеална работа.


Bioderma Sebium Мицеларна вода
Хвърлям я пълна, понеже срокът и на годност изтече.Беше ми изпратена за проба от един сайт в края на ноември миналата година, а срокът ѝ реално е до януари 2018г.Така и не успях да я изхабя за един месец и само я подмятах в шкафа.Всъщност мицеларната вода не ми пасна особено, за разлика от тази в розовата опаковка на Bioderma, която наистина харесвам.Кожата ми не реагира добре, в началото свиваше порите, но мисля че изсушаването на лицето от нея даде обратен ефект при мен относно себума.Знам, че много хора я харесват, но при мен сякаш не подейства добре и спрях да я ползвам.Чудя се дали не се дължи на изтичащият срок, но каквото и да не смятам да си взимам нова опаковка от нея.

***
Толкова от поста за днес!
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!
:)))

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...