Avon Planet Spa Radiant Gold Body Oil Олио за тяло

by - август 04, 2018


Здравейте, момичета!
Днес съвсем накратко ще ви разкажа за един продукт от Avon, който отдавна исках да пробвам.Това е Озаряващо олио за тяло и масаж Avon Planet Spa Radiant Gold.Знаете как е през лятото, всички мечтаем кожата ни да бъде блестяща, подхранена и да изглежда добре.За тази цел, освен на обикновените лосиони за тяло, аз разчитам и на олиа, които дават точно този сияен ефект на кожата.А защо не и продукт с блестящи частици, особено на тен, стои прекрасно!

Ето кое ме доведе и до героя на днешната публикация, а именно олиото за тяло от Avon.Без да изпадам в излишни подробности ще започна с нещото, което харесвам у него, а то е че олиото не е толкова мазно и се усеща приятно върху кожата.Блясъкът му е по-скоро деликатен и дискретен, тъй като самите частици вътре са много фини и не се забелязват чак толкова.

 Преди да използвате олиото е нужно да го разклатите много добре.Ще видите и от снимките, че брокатът се утаява на дъното, а отгоре остава само олиото.

Както споменах, брокатът вътре е фин, частиците са златисти и красиви.Всъщност на мен ми се искаше да са малко повече, за се получи по-наситен ефект при нанасяне върху кожата.Аз съм фен на по-блестящата визия на тялото през лятото.




На снимките виждате как се променя олиото при разклащане.След употреба, фините частички отново се утаяват на дъното.
Ароматът на олиото е приятен и ориенталски.Леко сладнее, но не е натрапчив или твърде силен.
След него кожата е мека и хидратирана, а блясъкът е дискретен.
Опаковката не е толкова здрава, ако ще го носите на път, олиото би могло да се разлее.Иначе ми допада, че от шишенцето не излиза по много продукт при нанасяне.Тоест, не се излива директно в ръката ви при навеждане, а излизат по няколко едри капки.



Цената на олиото Planet Spa Radiant Gold е различна във всяка брошура.Може да се намери за 8.99лв. също и за 12.99лв., аз го бях купила доста изгодно.
Като заключение ще кажа, че олиото ми допада и бих го препоръчала, в случай че и вие харесвате подобни продукти.Съчетанието между аромата, ефекта и лекия блясък върху кожата създава някакво "спа" усещане.

А вие имате ли любим блестящ продукт за тяло?Ще се радвам да ми споделите в коментарите!


***
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!
:)))

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...