Jungle Fever Изглаждащ спрей

by - ноември 30, 2016


Здравейте, дами!
Днес ще ви запозная с един продукт за коса, който използвах в последните месеци и много харесах, става въпрос за изглаждащият спрей Jungle Fever Wild Straight.Пробвала съм доста подобни спрейове за коса, но от този наистина останах впечатлена.Моята коса е суха и изсветлявана, както съм споменавала и преди.Нуждае се от повече грижи след баня, а този продукт определено ми пасва идеално.


Според описанието спреят съдържа съставки, устойчиви на високата температура, което го прави добър термозащитен продукт при сушене или изправяне.Съдържа масло от карите и серамид А2, които предпазват косата от топлината на уредите.Има анти-къдрав ефект, изглажда косата без да утежнява.


Относно действието, мога да потвърдя, че описанието му е много точно.На мен спреят ми помага най-вече да разплета косата си и да я среша, докато е мокра.Справя се изключително бързо и ефективно със заплетените краища и то с малко количество продукт.
След него косата става гладка, права и лъскава.Дава хубав блясък, също може да се ползва и на вече изсушена коса.Не омазнява косата, освен ако не решите да прекалите с него.
Друго, което обожавам в него е ароматът му.Траен е и се запазва дълго на косата, миризмата я наподобявам на горски плодове, ягодки или нещо подобно. <3

В заключение ще кажа, че заслужено мога да нарека този спрей професионален продукт. Цялостното му действие е прекрасно и бих си го купила отново, дори ми се струва че е един от най-добрите спрейове за коса, които съм ползвала до момента.Освен всичко, опаковката му е много сладка и симпатична!Количество на спрея е стандартно-250мл.Може да се закупи от фризьорските салони.
А вие пробвали ли сте продукт на марката?Ще се радвам да споделите! :)


***
Поздрави, усмивки и до скоро в блога! :)))

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...