Essence Camouflage Full Coverage Concealer Коректор

by - юли 26, 2018


Здравейте!
След кратко отсъствие в блога, ето че се завръщам отново! Днес ще ви разкажа повече за един коректор, който използвам от известно време, става въпрос за Essence Camouflage Full Coverage Concealer.

Напоследък се оглеждах за нов коректор, исках да изпробвам нещо различно от обичайния ми любимец - Essence Stay All Day 16h, от който редовно си взимам нова опаковка.В магазина случайно се загледах по героя на днешния пост.Забелязах, че има доста сериозно покритие и реших да си го взема.


След близо месец употреба на коректора от Essence Camouflage Full Coverage мога да кажа, че вече си изградих впечатления за него.Ето какви са те!
Покритие
По описание се води "full coverage" или с пълно покритие.Бих казала, че действително е така.Консистенцията му е доста плътна, което помага на коректора да прикрие много добре несъвършенствата по кожата.Аз го ползвам най-вече за това и съм изключително доволна.Първоначално исках да го ползвам основно около очите, но забелязах, че след употреба, коректорът ми поизсушава тази зона.Предполагам, че това се дължи на по-гъстата му и плътна консистенция.По принцип очите ми са по-кръгли и големи, около тях ми се образуват повече фини линии.Ето защо околоочния контур за мен е деликатна зона и я пазя от по-силни и изсушаващи продукти.Иначе с покриването и изсветляването там се справя прилично.
В крайна сметка реших да използвам коректора само за петънца и несъвършенства по кожата и да си призная... много ми харесва за тази цел!Прикрива идеално всичко, освен това е изключително траен на кожата.Точно от такова нещо имах нужда, за да ми спести допълнителното нанасяне и наслояване на фондьотен върху несъвършенствата.
Трайност
Тук идва и другия важен момент, на който искам да наблегна, я именно- издръжливостта.А при този коректор тя е голяма.Аз съм го тествала в най-големите жеги и на плажа.Коректорът остава на мястото си дори и в топлото време, което е идеално, особено за мазна кожа или такава с несъвършенства, за които сте положили усилие и време, за да бъдат скрити.




Нюансът, който имам аз е 10Nude.С хладен подтон е и ми пасва точно.Доста светъл е, но се слива добре с кожата ми (която по принцип не е от най-светлите).По надолу ще видите и "суоч".
Ароматът на коректора е съвсем лек и ненатрапчив.Аз съм доволна от този факт, тъй като не съм фен на силно ароматизирани коректори и подобни продукти за лице.




Ще ви споделя и един малък трик, който повечето от вас може би вече са пробвали.Ако искате да прикриете упорити петънца и несъвършенства по кожата, които прозират и продължават да се забелязват, дори когато сте с фондьотен, нанасяйте първо коректора.След това върху него разнесете внимателно ежедневния си фондьотен или ББ крем.Този метод работи особено добре с коректора на Essence Camouflage, който както вече споменах е изключително издръжлив и няма да се размаже или да изчезне от лицето ви на 2-рата минута.

Цената на коректора Essence Camouflage Full Coverage Concealer е около 5.70лв.Смятам, че си заслужава да се пробва.Бих го препоръчала, особено ако си търсите нещо изгодно, с добра трайност и покритие.


***
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!

You May Also Like

2 коментара

  1. Здравей. Този коректор ми е любим за винаги. Много го харесвам.
    :-)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...