Любими продукти Май-Юни 2018

by - юни 17, 2018

Здравейте!
В днешния пост накратко ще ви разкажа за любимите си козметични продукти в последно време.Надявам се да ви е интересно! ☺


Душ-гел Fa Hawaii Love
Обожавам този душ-гел!Показах ви го в последния "Haul" пост с нови придобивки.Има прекрасен, свеж аромат на ананас.Консистенцията му е лека, но не изсушава кожата.Препоръчвам го!Мисля, че серията е лимитирана, надявам се да го има по-дълго по магазините.


Парфюм Dolce D&G
Доста свеж аромат, имам го отдавна, но не съм говорила за него подробно.Харесва ми, че е идеален "преходен" аромат, за времето между пролетта и лятото.Уханието му е специфично, по- скоро го определям като флорално.Трябва да се усети, не може да се опише точно. Аз използвам този парфюм най-вече, когато искам нещо леко, с аромат на чистота.




Sleek A New Day Палитра
Отдавна не я бях ползвала, сега реших, че ѝ е време.Идеална ежедневна палитра за неутрален, но в същото време красив и ефектен грим.Любими са ми блестящият червен нюанс отгоре, както и златния, на долния ред.Има и няколко матирани нюанса, подходящи за сгъвката и преливане.Също по-тъмни, с които да затъмните краищата на окото.Изобщо всичко за един цялостен дневен грим.
Ревю на палитрата може да разгледате ТУК


 Следват няколко продукта, които съм ви показвала в блога, но няма как да пропусна, тъй като ги използвам много често и са ми любими.

Golden Rose Longstay Течно матово червило
Нося го постоянно!Много ми харесва, цветът му е ном. 13, светъл, прасковено-розов нюд.Формулата му е трайна и според мен е идеална за топлото време.Ако не сте погледнали ревюто на червилото в блога, оставям линк ТУК

Essence Eyebrow Brush
Много сполучлива и бюджетна четка за вежди.Измести всички останали, които използвам.Принтът ѝ е супер свеж, а самата четка е удобна и стабилна за нанасяне на всякакви продукти за вежди.Най-добре се справя с прахообразни.

Avon Planet Spa Greek Seas Пилинг маска
В началото ми беше странно да я използвам, но вече свикнах и мога да кажа, че ми е любима. Маската почиства и омекотява кожата.Предполагам ви е позната, доста съм говорила за нея.
Линк към подробния пост оставям ТУК
Ако случайно се чудите защо маската ми беше странна,  ще разберете в поста 😀

Лак за нокти Golden Rose 60sec Express Dry, №30
Много приятен, телесен, нюд цвят.Нося го предимно в комбинация с по-блестящи нюанси.Лакът наистина съхне "експресно".Плътен и наситен е.Има добра трайност.Постоянно съм с него, някак не мога все още да премина на лятна вълна с по-цветните и искрящи лакове.При всички случаи този лак се комбинира идеално с любимото ми нюд червило на Golden Rose, за което ви разказах, също и с A New Day палитрата от Sleek.


Това бяха моите любимци!
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!
***

You May Also Like

2 коментара

  1. Много хубави продукти.От много време гледам червилата на Golden Rose и точно тази палитра на Sleek.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Червилата определено бих препоръчала да ги пробваш ако не си :) А палитрата е с по-нежни цветове, става за ежедневието.

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...