My Favorite Eyeliners:Review/ Любими очни линии

by - юни 09, 2018


Здравейте!
Наскоро ви обещах пост-сравнение между очните ми линии и ето че дойде и неговият ред.Тук ще обобщя приликите и разликите между всички тях, както и ще дам някои препоръки.



Започвам с двете ми най-стари очни линии, които запазих за този пост.След това ще преминат към графата с празни опаковки.И двете ги ползвах до скоро и искам да ви разкажа впечатленията си.

Maybelline Master Precise очна линия-писалка
Много я харесвам.Не знам колко личи от снимката горе, но тази очна линия е с най-дългия писец.С него се работи доста лесно, понеже е изработен по-различно от този на останалите очни линии.Някак е по-гъвкав и удобен при нанасяне.Именно тук се крие съществената разлика, която отличава Maybelline Master Precise.Очната линия е много пигментирана и има добра устойчивост на окото.За съжаление при мен засъхна бързо, понеже я бях забравила с отворена капачка в несесера си.Съветвам ви да проверявате винаги дали сте затворили плътно капачката на очната си линия, моята беше почти нова.😐
Бих си я взела отново и ви я препоръчвам.

Avon True Coluor очна линия-писалка
Може би най-любимата ми.Колкото и странно да е, това е един от най-бюджетните продукти в днешния пост, а ми е фаворит.Пигментацията е много добра, завършекът е плътна линия тип мат.Писецът не е толкова дълъг, но пък е изключително удобен.
Бих препоръчала тази очна линия ако сте начинаещи и тепърва започвате да използвате подобен продукт.Или пък ако искате нещо, с което се работи лесно и бързо.Аз мисля да си поръчам нова опаковка от нея, защото към момента ми изсъхна, а си я харесвам.
Нейното самостоятелно ревю в блога вижте ➡➡➡ ТУК


Очна линия Essence Liquid Ink
За първи път пробвам подобна очна линия.Писецът беше предизвикателство за мен, не бях работила с такъв.Аз съм ви споделяла, че много харесвам очни линии тип писалка и постоянно си взимам такива.Просто с тях ми е по-лесно.Писецът на Essence Liquid Ink е под формата на издължена четчица.Не че е супер труден за работа, но се иска практика.Също повече внимание и прецизност, за да не се омажете.Като изключим това, очната линия е бюджетна и качествена.Много пигментирана и също толкова устойчива на окото.Нейният финиш е по-скоро лъскав, стандартен тип.Не е матов като на тази от Avon.
Определено я препоръчвам, с нея могат да се създават по-драматични визии, както и ежедневни разбира се.


Bourjois Liner Feutre Slim очна линия-писалка
Една от последните ми придобивки, за която ви разказах в поста ➡ ТУК .Тази очна линия също е тип писалка.Писецът ѝ е дълъг, подобно на този на Maybelline Master Precise.Само че той е малко по-статичен и твърд.Очната линия Liner Feutre Slim е силно пигментирана.Въпреки сравнително удобния писец, с нея се работи една идея по-трудно, понеже излиза по повече продукт докато рисувате.Трябва си точност иначе може да разкривите или удебелите нежелано линията.Поради това не бих препоръчала тази очна линия на начинаещи.Аз имам доста опит с почти ежедневно поставяне на очни линии и  въпреки това понякога се затруднявам.
Иначе очната линия е много наситена и трайна.Остава непокътната през целия ден.


Това като цяло са приликите и разликите между тях.Ако искате евтина, хубава и лесна за употреба очна линия, бих препоръчала тази от Avon.Ако обичате издължен писец,  с който се работи лесно и който буквално рисува сам, то Maybelline Master Precise ще ви свърши тази работа.
Ако ви допадат друг тип четки и много пигментирани и трайни очни линии, може да пробвате Liquid Ink на Essence.
Също бих препоръчала очната линия на Bourjois Liner Feutre Slim, в случай че харесвате марката, силната пигментация и устойчивост.
Всички те са наситено черни и плътни като резултат на окото.Аз лично ги харесвам и нямам разочарование измежду тях.


А коя е вашата любима очна линия?Споделете в коментарите! :)))

***
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...