Моите Instagram последователи избират грима ми!

by - юни 14, 2018


 Здравейте!
Ето го и поста, който обещах в Инстаграм!Ако сте редовни в социалната мрежа сигурно сте забелязали новия "тренд" от типа на "Моите последователи контролират деня ми/грима ми и т.н.".Аз лично доста се забавлявам и обичам да гласувам в тези анкети.Ето защо реших да направя запитване и в моя профил (и истории). В него моите Instagram последователи избраха как да направя грима си през един мой ден.
***


Ето какво точно избрахте!Тук ще видите алтернативите, победителите, както и моето мнение за продуктите като цяло!

Първо започнах с основата, като предложих Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser или Benefit PoreFessional.
Победителят с малка преднина (56%) е основата на Benefit.Повече хора гласуваха за нея.Всъщност двете основи си приличат и са сходни като ефект.Тази на Maybelline е напълно прозрачна, а на Benefit е леко оцветена.При мен и двете вършат една и съща работа, тази на Benefit е малко по-приятна за нанасяне като текстура.


В следващото запитване кой фондьотен да използвам, моите последователи избраха Catrice HD Liquid Coverage, като през цялото време нещата бяха 50 на 50.До последно резултатите се меняха, но в крайна сметка беше избран фондьотенът на Catrice.За което се радвам, той е и моят фаворит.Лек, матов и дълготраен.
Фондьотенът на Maybelline не ми допада толкова, също и цветът му не ми пасва.Разказвала съм ви подробности за него, не че е лош, но имам някои забележки към него.По принцип не го нося на цялото лице, а само на определени зони.Подробен пост и мнение за Maybelline Super Stay 24h Full Coverage вижте ➡ ТУК


След това ви попитах за контуриращ продукт.Тук трябваше да избирате между контуриращото дуо Sleek Contour Kit и тройката на Makeup Revolution.
Победителят в крайна сметка беше контуриращият продукт на Sleek( с 67%).Аз харесвам и двата продукта и ги използвам най-редовно.Наистина ви ги препоръчвам, идеални са за контур.Този на Makeup Revolution ми е една идея по-любим, искаше ми се да изберете него.Между другото ружът и хайлайтърът в него са прекрасни.


Следват два хайлайтъра.
Terra Naturi Shimmer Powder не получи много гласове, все пак не е толкова известен продукт като I Heart Makeup Blushing Hearts.Хайлайтърът на Terra Naturi е с пречистен състав, нещо  като био продукт.Хубав е, малко по-прашлив, но на кожата стои супер приятно.От друга страна хайлайтърът на I Heart Makeup е просто очарователен, много пигментиран, известен продукт.Предполагах, че ще спечели.(74%)




След това ви дадох да избирате продукт за вежди, помадата на Makeup Revolution (цвят Blonde) или любимият ми молив за вежди на Impala в нюанс 5.Аз да си призная понякога ги използвам заедно, с моливът очертавам формата, а с помадата запълвам.Различни са като действие.Моливите на Impala са доста подценявани май, аз лично ви ги препоръчвам с две ръце.Предпочитам ги пред моливите за вежди на Golden Rose ( които са ми супер меки) и Essence (твърде нетрайни).
Очаквано победител в анкетата беше помадата на Makeup Revolution.(78%)Поста за нея можете да видите ➡ ТУК


Между двете очни линии, Bourjois Liner Feutre Slim и Essence Liquid Ink, вие избрахте тази на Essence ( с 59%).До последно имаше колебания.Аз се изненадах, че тя спечели, понеже е дооста по-бюджетният продукт.
Пост със сравнение на очните линии вижте ➡ ТУК



Ред е на двете палитри, които избрах за анкетата.
 Too Faced Love Palette, ползвам я рядко, тя е значително по-скъпата. Naked Chocolate на I Heart Revolution, не мога да спра да ползвам ежедневно и я обожавам.
Победителят с повече гласове беше палитрата на Too Faced (57%).Мисля, че тук марката спечели.Мога да ви уверя, че по-евтината палитра на  I Heart Makeup не ѝ отстъпва по нищо.Супер пигментирана, ухае прекрасно на шоколад.Сенките са много по-трайни от тези в палитрата на Too Faced.Все пак за мен беше предизвикателство да направя грима си по различен начин.
Ревю на палитрата Naked Chocolate на I Heart Revolution вижте ➡ ТУК
На палитрата Too Faced Love Palette все още не съм направила ревю, чудя се дали да има такова, може би отново ще ви попитам в Instagram.


Последно, в битката на спиралите с цели 77% спечели тази на  Maybelline Lash Sensational.Тук единствено не бях много доволна, ноо няма как 😀😀.Огромно предизвикателство за мен е да нося тази спирала самостоятелно.Дава скучен обем, само разделя миглите и ги прави тънки.Не сплъстява, това ѝ е единственият плюс.После свалянето е голяма мъка.От друга страна спиралата на Essence Volume Stylist е една от най-любимите ми спирали изобщо.Прекрасен обем, супер трайна и да, сваля се трудно, ноо не колкото тази на Maybelline.Ако искате супер спирала, която е бюджетна, препоръчвам ви я с две ръце.Мисля, че в тази битка за пореден път спечели марката. 😀
Между другото единственият начин, по който нося Lash Sensational е върху друга спирала.Така спиралата наистина работи добре и после се сваля малко по-лесно.Обичайната ми комбинация е един пласт от  Lash Princess на Essence и отгоре един пласт с Lash Sensational.Миглите стават огромни и разделени.Бонус трик от мен, който искам да ви споделя!


Това бяха всички продукти, които моите Instagram последователи избраха!

Ето и един кадър от това Instagram предизвикателство.За грима си използвах средното блокче от палитрата на Too Faced, в розовата гама. Ето какво се получи:

Снимката не е най-добрата, но да ви призная, никак не е лесно да направиш реална снимка на грима си.Все пак я слагам тук, за да добиете някаква бегла представа. :)Може би ще кача някое selfie с този грим в Instagram.

***
Това беше всичко от днешния пост!
Последвайте блога:


Поздрави, усмивки и до скоро! 
:)))

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...