Empties/ Празни опаковки Февруари-Март 2018

by - март 25, 2018


Здравейте, дами!
Време е за поредния пост с празни опаковки, в който ще ви разкажа какво се крие в козметичното ми кошче през последните месеци.


Започвам с Душ-крем Balea Bye Bye Unikorn.Ароматът му ми допадна много, консистенцията също.По-мека и приятна е от предишните душ гелове на Balea, които съм пробвала.Този душ-крем е с нова, по-хидратираща формула, която действително се усеща различно.С две думи, сполучлив продукт, вече имам друг подобен на Balea.


Продължавам с два  доста "random" продукта, които може би ви е омръзнало да гледате в блога ми :D, но на мен със сигурност не ми е омръзнало да си ги купувам.
Мицеларна вода Garnier Micellar Cleansing Water ми е фаворит, понеже почиства добре кожата от грима.Нежна е към лицето, не ми създава проблеми, цената ѝ е изгодна...какво повече да иска човек!С две думи харесвам я и вече имам нова опаковка от нея.С Двуфазен дегримьор Garnier Eye Makeup Remover 2in1 нещата стоят по същия начин.Любим продукт за почистване на очен грим ми е.Справя се идеално, не е твърде мазен и няма аромат.Отново е на добра цена.Ползвам и двата продукта заедно, мицеларната вода само на кожата, а двуфазния лосион на очите.Те са неизменна част от вечерната ми рутина.


Шампоан DUCRAY Extra-Doux не бих си взела отново.Не че е толкова лош, но за дълга коса ми идва леко изсушаващ.По принцип е с пречистен състав, деликатен и мек е, но не ме грабна с нищо друго.Цената му бих казала, че е сравнително висока, а ми се струва, че продуктът вътре свършва доста бързо.Според мен този шампоан би допаднал на някой с по-къса и не толкова третирана коса.

Очна линия-писалка Avon True ми хареса много.Работи се лесно с нея, има наситен пигмент.Също така е издръжлива на окото.Определено бих си я взела отново и бих я препоръчала на всеки.

Clarins Hydra-Essentiel мостра на хидратиращ крем за нормална към суха кожа.Този крем не ми пасна особено, понеже идва тежък за моята кожа.Бих казала, че е една идея по-подхранващ и става за по-сухи кожи, но за комбинирана или проблемна не е най-удачното решение.Иначе беше приятен за употреба, имаше някакъв био...растителен аромат.Кремът е хубав, не мога да кажа нищо лошо, просто не е подходящ за мен.


Себорал Форте лосион против пърхот.Ползвала съм го преди доста време, но съм забравила да го изхвърля.Помня, че ми харесваше, беше доста ефективен и бих го препоръчала.Всъщност за този проблем помагат и някои шампоани, основно такива, които имат в състава си цинк-пиритион.Поне от моя опит съм го установила.

Дневен/Нощен крем за лице Refan Nourishing Shea Butter.Това беше любимия ми подхранващ крем за студеното време.Не омазнаяваше кожата ми допълнително, нито я дразнеше, което за мен е наистина важно.Ароматът му е прекрасен.Изобщо цялата серия  Shea Butter ухае невероятно.Бих си взела този крем отново, също ми се иска да пробвам някой друг продукт от серията.

Synchroline AKNICARE Treatment Lotion имам доста отдавна, беше ме жал да го изхвърля, но няма как.Това е активен лосион за проблемна кожа, нанася се само на отделни места.Има гъбка-апликатор, с чиято помощ става това.Продуктът е на алкохолна основа, но е нежен към кожата.Пресушава  несъвършенствата като същевременно ги лекува.Бих казала, че е силен и ефективен продукт.С времето ми омръзна да го ползвам, но бих препоръчала да се пробва.Ако ви трябва нещо ефикасно, което да нанасяте локално, то този лосион би ви свършил добра работа.


За финал останаха две мостри.
CHANEL Hydra Beauty Micro Gel Yeux околоочен гел-хидратант.Доста приятен продукт, заглажда и хидратира кожата.Аз не видях някакъв сериозен ефект върху околоочната зона, но може би една мостра не стига за да се оцени подобаващо цялостното действие.Мога да кажа, че не прави някакви чудеса, просто е удоволствие да се използва.

CHANEL Blue Serum, отново много лек и приятен серум за лице.Това, което най-много ми допадна в него е ароматът.Ухае прекрасно, на нещо като розова вода или роза, но супер деликатно.Хидратира добре кожата.Според описанието омекотява, изглажда  и редуцира появата на бръчици.Това разбира се може да се установи при по-дълга употреба.Хубав продукт е, най-вече ако искате да поглезите кожата си с нещо по-луксозно.



***
Това бяха всички продукти, надявам се да ви е било интересно!
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...