Олио за коса Inecto Coconut Hair Oil

by - март 18, 2018


Здравейте, момичета!
Днес ще ви разкажа за един продукт, който всъщност ползвам от доста време, може и да го помните от по-старите ми публикации в блога.Става въпрос за олиото за коса Inecto COCONUT Hair Oil.Понеже си го взимам от чужбина и реално нямаше от къде да се закупи у нас, бях решила да не му правя самостоятелно ревю, въпреки че много го харесвам и ми се искаше.Наскоро обаче забелязах, че олиото вече се предлага и в България, ето защо сметнах, че може би ще ви бъде интересно да научите малко повече за него.☺


И така, започвам с опаковката.Kакто се вижда тя е семпла, прозрачна и изчистена.Количеството продукт е 100мл.
В състава си продуктът има органично кокосово олио, по описание 90% от съставките му са натурални.Не съм експерт в тази област, но дори с един поглед виждам, че съдържанието му наистина  е доста пречистено.Продуктът е без парабени и не е тестван върху животни.Освен това е Vegan Friendly,  не съдържа животински съставки.


Лично на мен това олио за коса ми е голям любимец, много го харесвам.Ползвам го вече от доста време и гледам да си имам от него, въпреки че използвам и други подобни продукти.Който има дълга коса, вероятно ще ме разбере :D, едно олио никога не стига...
Продуктът смятам, че е универсален, става за всеки тип коса, но е особено подходящ за суха и изтощена.Особено за заплетени краища, каквито имам аз след баня, е голям помощник.Изглежда, че точно кокосовото олио при мен действа по-добре и от аргановото, и от подобните по-известни такива.Успява да укроти косата ми след баня и да ми помогне да я разреша, което ми е много важно.Разбира се това са индивидуални впечатления, аз съм ви казвала, че моята коса е дълга, плътна и изсветлявана.
След него косата ми стои подхранена, гладка и подредена, поне при мен ефектът е чудесен.
Като консистенция олиото е нещо средно - нито твърде течно, нито прекалено гъсто и тежко.Но пък е доста икономично, малко количество от него ми е достатъчно.
Ароматът му е съвсем нежен и деликатен, на кокос.❤


Като цяло съм много доволна от това олио, не случайно ми е любимец.От опаковка до действие, всичко ми допада в него.Определено бих го препоръчала, особено след като вече се предлага и у нас!
Официалният сайт на марката е www.inecto.com, там можете да разгледате още интересни неща  и да получите повече информация за продуктите на Inecto.☺

***
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!
:)))

You May Also Like

3 коментара

  1. Интересен продукт. У нас в магазинната мрежа ли се предлага или в сайтове и кои (няма да се счете за реклама :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За сега не съм го виждала по магазините.Във Facebook видях, че се предлага в страница Inecto България.Също в Google като напишеш Inecto излизат още места, където го има, например в Remedium.bg и други :)))

      Изтриване
  2. От същата серия ползвам олиото за тяло, много, много добро....

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...