DIY Идея за пролетен маникюр с розички

by - март 06, 2018


Здравейте, момичета!
Днешният пост ми хрумна съвсем спонтанно.Попитах ви в Instagram, дали искате да ви разкажа повече за това как направих ето този маникюр с розички.На мен лично ми хареса как се получи и бих се радвала да вдъхновя и вас с една идея.Мисля, че ще допадне най-вече на тези от вас, които обичат от време на време да си творят декорации на ноктите.



 Материалите, които използвах:


Avon Основа 7в1 - за първи път я ползвам, скоро ще ви разкажа повече за нея, за сега ми харесва
Лакове на Golden Rose, бял, розов и с брокат
Уред за точки
Топ лак Perfect Speed Dry, много го харесвам, една приятелка ми направи ноктите с него и останах доста доволна, но повече ще ви разказвам в предстоящия Haul пост


Стъпка 1 - нанасям основата на Avon, за да изравни повърхността на ноктите
Стъпка 2 - два пласта от тъмно розовия лак на Golden Rose
Стъпка 3 - декорация.Рисувам розичката с уреда за точки.Добре се получава и с игла, лак-декоратор с дълга четка, клечка с остър връх или каквото имате под ръка и ви е удобно.На мен лично този уред ми е удобен, а и самата декорация не е трудна.Започвам с една точка в центъра и около нея рисувам листенцата.
Стъпка 4 - покривам един нокът по желание с брокатения лак на Golden Rose
Стъпка 5 - запечатвам с топ лак




Аз лично много харесвам розички по бижута, дрехи и всякакви аксесоари.Ето защо реших да ги пресъздам и на ноктите си.Надявам се да ви е било интересно и полезно!Можете да споделите отзиви, дали ще пробвате маникюра или пък какъв маникюр обичате да си правите. ☺


***
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!
🌹🌹🌹


You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...