Haul\ Нови продукти Март 2018

by - април 12, 2018


Здравейте, момичета!
В последно време не бях толкова редовна с писането в блога, просто хубавото време навън предразполага към повече разходки и по-малко часове прекарани пред компютъра.Обожавам пролетта и красивите ѝ багри, което може би сте забелязали ако следвате блога в Instagram. :D Но ето, че реших вече да се стегна ☺ и да напиша този пост, в който да ви разкажа за няколко нови придобивки.Напоследък не пазарувам толкова козметика, някак си нямах желание, а и покрай ретроградния Мерк, направо бях се отказала да го правя :D, но това е друга тема.



И така, започвам с няколко нови продукта за маникюр.
Avon True 7in 1 Nail Treatment основа и терапия за нокти.Отдавна я заглеждам в каталога, цената ѝ беше доста изгодна, около 4лв.Има нежен розов нюанс.По описание предпазва, укрепва, изглажда повърхността на ноктите и подготвя за лака отгоре.Има и ред други полезни действия, води се безопасна, без формалдехид.С нея лакът ми изсъхва с една идея по-бавно, понеже създава лек допълнителен пласт, но все пак ми допада като продукт.Ако не обичате лакът да оцветява ноктите ви след премахването му, то тази основа би ви свършила добра работа, понеже не позволява това да се случи.
Perfect Speed Dry Мигновено съхнещ топ лак.Видях го от приятелка, която ми направи маникюр с него, тогава наистина ме впечатли.Топ лакът засъхва бързо, предпазва много добре лака и ноктите, а маникюрът става супер издръжлив.Бих го определила като сходен на любимия ми топ лак от Essence, който преди време използвах непрекъснато.Цената на Perfect Speed Dry е около 2.50лв., наистина е изгодна, като се има предвид колко добър е продуктът вътре.Много съм доволна и определено го препоръчвам.




Следват два лака на Golden Rose, които си взех напълно случайно, от квартален магазин.Първият e GR Ice Chic 63, нюансът му е изключително интересен, бих го определила като металик.Такива нюанси предполагам сте забелязали, че в момента са голям хит при лаковете, а и в грима като цяло.На снимката не съм сигурна дали се вижда, но цветът е нещо средно между златно, оранжево и медено.Стои наситено и интензивно на ноктите.Освен това лакът е много издръжлив, което само може да ме радва.Определено бих го препоръчала, заслужава си.
GR 60 Sec Express Dry 30.Този нюанс ме привлече моментално като го видях.Напомня ми за капучино или нещо подобно, даже като го отворя съм в очакване да ми замирише на нещо такова :-D.Серията 60 Sec Express Dry е нова за мен, не бях я пробвала до момента, лакът наистина съхне доста бързо.Аз определено имам нужда от нещо подобно, понеже все нямам търпение да чакам достатъчно и си развалям маникюра.Опаковката му също ми харесва.Всъщност самият лак ми направи впечатление, че не е толкова траен на ноктите, но не е и толкова неустойчив, така че съм доволна общо взето.




Avon Mark течно матово червило със сатенен финиш нося ежедневно.Харесва ми, но няма да ви разказвам подробности за него, понеже ревюто му вече е в блога, ето ТУК
Душ-гел Nivea Waterlily & oil.Отдавна не бях ползвала душ-гел на марката, този има свежа миризма и нежна консистенция.Не е лош и ...толкова мога да кажа.Не изсушава кожата, доста мек е като формула.Струва ми се, че се изразходва сравнително бързо.
Nivea Hairmilk / Normal Hair/ шампоан за коса.Бях пробвала мострен вариант от него и ми беше харесал преди.Сега ми дойде по-изсушаващ, понеже скоро се боядисах.С него косата ми става доста обемна, което при мен не е желан ефект :D, тъй като косата ми си е гъста по принцип, а и сега е доста дълга.Та така започна отново сагата с шампоаните при мен 😃, отново ще трябва да търся нещо подходящо.По принцип от серията Hairmilk марката предлага шампоан за тънка, нормална и плътна коса, та може би трябваше да взема последния, но.. както и да е.Шампоанът всъщност не е лош, според мен ще се хареса на хора с по-къса и не толкова третирана коса, която има нужда от повече обем и лекота.


И така се стигна го следващата покупка, шампоанът на Shwarzkopf Gliss Million Gloss.Също не е лош продукт, хидратира косата, подходящ е и за по-дълга коса.При мен обаче се забелязва леко потъмняване на русия оттенък, когато го ползвам, което не ми допада толкова като ефект.Иначе тъмните корени и участъци от косата ми наистина са по-блестящи, което ме навежда на мисълта, че този шампоан е по-подходящ за тъмни или небоядисани коси.Та така, аз ще продължа да търся идеалния шампоан.Ако имате някой любимец на Gliss може да ми пишете в коментарите, понеже не съм се отказала от марката още, иска ми се да пробвам и някой друг, който ще ми пасне по-добре от този.



Последно, това е комплект с мостри на La Roche Posay, те са от серията им за проблемна кожа, предразположена към несъвършенства -Effaclar.Взех го от последната им кампания за тест на продукти, която мисля, че все още е активна.На сайта им се попълва анкета, след това можете да отидете в избрани аптеки и да вземете своя мострен комплект.


Продуктите вътре са три на брой.Effaclar почистващ измивен гел, Effaclar DUO + коригираща грижа против несъвършенства и TOLERIANE Tent коригиращ фондьотен флуид.Също има и талон с отстъпка при закупуване на два продукта от Effaclar.



Аз вече изпробвах всички продукти и на кратко ще ви разкажа за впечатленията си от тях.Измивният гел е с мека формула и не изсушава кожата прекалено.След него лицето е свежо, а кожата омекотена.Допадна ми, че е икономичен, на мен ми трябва съвсем малко количество за цялото лице.Не съм сигурна дали ще си го взема в пълен размер за момента, понеже харесвам повече измивна пяна за лице, пред измивни гелове.Но след време ще видим, ако ми потрябва нещо по-нежно към лицето, с което да премахва остъците от грима, може и да му дам шанс.
Effaclar DUO + е под формата на лек крем за лице, който не усещам да има някакъв аромат.Не усетих и сериозно действие при мен, има някакъв антибактериален ефект, но за момента кожата ми не се влияе кой знае как от него.Забелязах, че двата продукта- Effaclar DUO+ и измивният гел разботят по-добре заедно в комбинация.След измиване с гела нанасям веднага коригиращата грижа Effaclar DUO+ и усещам кожата по-мека, нежна и свежа.
Третият продукт, фондьотен TOLERIANE Tent мога да кажа, че ме впечатли най-много от всички продукти в кутията.Много е покривен, същевременно е кремообразен и мек като формула.Със съвсем малко количество от мострата успявам да покрия цялото лице.Много добре скрива несъвършенства, като при това кожата не изглежда изкуствено и напудрено.Като цяло ми хареса и при първа възможност бих си го купила в пълен размер.Цветът, който тествах е 11.Мисля, че малко ми  розовее като подтон, аз съм свикнала да ползвам по-студени и пясъчни нюанси на фондьотена.Но иначе ми пасва добре, не ми е твърде светъл или  пък тъмен.Та това е единственото ми колебание, кой нюанс да си взема, понеже видях, че има избор на такива.

Това бяха всички продукти!
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!


***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...