Любими грим продукти Февруари 2018

by - февруари 26, 2018


 Здравейте, момичета!
Постът днес ще бъде кратък, в него ще ви разкажа повече за грим продуктите, които най-често съм използвала  през този месец.



Започвам с хайлайтъра, който да си призная бях позабравила и прибрала в шкафа.Едва наскоро се сетих за него.Зимата навън някак ме предразположи да оставя на страна любимите си златисти хайлайтъри и да започна да нося този на Catrice HIGH GLOW, който е с по-студен, розов подтон.Пигментацията му е сравнително голяма, доста зависи и с каква четка се нанася.По-надолу на снимките ще видите и любимата ми четка за такъв тип продукти, която определено нанася пудрата много богато по кожата, така че да си личи.Този хайлайтър е с една идея по-прашлив като консистенция, така че ако сте си го набелязали имайте го предвид.Като цяло ако харесвате по-розови и хладни нюанси, то той би ви допаднал.



Makeup Revolution Brow Pomade помада за вежди също е продукт, който бях оставила настрана в последните месеци.Сега реших да се завърна към него, понеже исках да постигна визия с по-подчертани и запълнени вежди, които да имат пригладен вид.Един съвет от мен, при подобни продукти е добре да обърнете внимание на четката.Колкото по-качествена е тя, толкова по-прецизно ще се справите с нанасянето на продукта, а и в последствие резултатът ще бъде по-хубав.Не че и четката към комплекта не върши работа, но все пак има разлика...Ревюто на помадата с повече подробности и снимки  можете да разгледате >>> ТУК


Основа за грим Maybelline BABY Skin Instant Pore Eraser е продуктът, който редовно забравям да си сложа преди фондьотена. :D Сега съм я изкарала най-отгоре за да се подсещам, което определено проработи.Харесва ми, че е лека основа и не натоварва допълнително кожата ми.Не я усещам след нанасяне.Има изглаждащо действие, което при мен не е супер видимо, но все пак има известен ефект, особено при наличието на по-неравна повърхност или несъвършенства по кожата.
GARNIER BB Miracle Skin Perfector си е любимият ми бб крем и по принцип.Нося го предимно в студеното време, понеже дава лекота и хидратация на кожата.Покритието му е много добро, което за мен е важен фактор.Цветът му е Light, сега за зимата, когато съм по-бяла ми идва идеален, та ето още една причина да присъства в поста днес.Заради него оставих матиращите ми фондьотени на страна, вече по-рядко посягам към тях или ги ползвам само на отделни места.
Течното матово червило Avon Mark нося навсякъде със себе си, ползвам го и вкъщи и навън... ето защо нямаше как да не го спомена и тук.Манията по матовите червила все още не ми е минала, а това пък е и доста кремообразно и не изсушава толкова устните, което го прави идеално за сезона.Поста за него >>> ТУК
Спирала Essnece Lash Princess Sculpted Volume не ми е любимата спирала на марката, но за ежедневно ползване става.Много бързо дава обем и дължина, прави миглите големи, даже с едно нанасяне, което ми пести време.При мен обаче има много ронене, особено в края на деня.Заради това гледам да я попривърша и да си взема друга.Иначе не съм имала подобен проблем с другите ми спирали на Essence, даже май вече съм си набелязала коя тяхна да изпробвам след тази.Като цяло мисля, че спиралите им са много качествени, надминават някои по-скъпи марки, а цената им е идеална.Тази серия Lash Princess е малко по-стара, по-новите им ми харесват повече.Изключение прави само спиралата I Love Extreme Crazy Volume >>> ТУК , която ще си остане вечният ми фаворит :D, обожавам я.

И за финал ще спомена палитрата, заради която съм си прибрала всички останали в шкафа, това е Naked Chocolate на Makeup Revolution.Знам, че се повтарям, но наистина много я харесвам, от опаковка и аромат до качество на сенките.❤Тези, които четат блога ми вече я познават добре, така че няма да отегчавам отново с подробности :D , линк към ревюто ѝ оставям >>> ТУК

***
Това бяха всички любимци за този месец.
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!
 :)))

You May Also Like

2 коментара

  1. Основата за грим много ми опъва кожата на лицето. Понякога имам чувството, че нося маска.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ако основата е за мазна кожа е възможно.Тази на Maybelline е силиконова, подходяща е за всеки тип кожа и е много лека.Не се усеща по никакъв начин на лицето. :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...