Empties/ Празни опаковки /

by - юли 27, 2017


Здравейте, момичета!
Ред е на поредната публикация на тема празни опаковки.Време е да се разделя с някои изразходвани продукти.За този пост избрах да ви покажа единствено тези, които ми се сториха по-интересни и за които имам какво да ви разкажа. :)

Започвам с Маска за коса с какаово масло Ziaja Cocoa Butter.Тя определено се превърна в мой любимец, освен изгодната си цена, маската има и много други предимства.Прави косата осезаемо мека, а ароматът ѝ на какаово масло е чудесен.Определено бих си я закупила отново.Ревюто ѝ в блога можете да прочетете ТУК


Следва мини опаковка 50мл. на Душ гел с градинска праскова Yves Rocher.Аз съм фен на марката, този душ гел ми допадна доста и бих си го взела в пълен размер.Харесва ми действието, ароматът и всичко в него.От тази серия съм ползвала няколко пъти лосиона за тяло.И той ми е любимец, мирише прекрасно, оставя кожата хидратирана и освежена.И в двата продукта се усеща напълно автентична миризма на праскова.
Масло за тяло Afrodita Манго,също добър продукт, хидратира кожата и има лека, немазна текстура.Супер свеж, плодов аромат на манго.Количеството стига за доста време, поне при мен беше така.Опаковката позволява лесно да се взима от продукта и да се изразходва до край.Преди често си взимах тези лосиони на Afrodita, доколкото си спомням съм пробвала с кокос, шоколад и най-различни, някои дори по два пъти.Цената им е изгодна, около 5лв. за 350мл.
Хранителна добавка Acne Out за мазна и склонна към акне кожа.Този продукт съм го купувала в период, когато имах по-видими проблеми с кожата.Все отлагах да го пия и не му идваше реда.Когато започнах да взимам капсулите, някак не ми понесоха добре на стомаха и спрях.Ето защо изхвърлям опаковката почти пълна.Не видях друг ефект, но съм приела едва няколко капсули, така че не мога да споделя друг отзив.Цената е 14лв. за 30бр. Съставът им включва бирена мая, витамини A,C,D, магнезий, цинк, селен.Ако сте ги пробвали можете да ми пишете мнението си в коментарите. :)



Очна линия Essence Stays no matter what 24h.Тип писец е, доста отдавна съм я ползвала и я пазех като мостра, за да си спомням, че ми харесва.Наситено черна е, според мен за цената си от около 5-6лв. върши много добра работа.Сега вече съм с друга подобна на Avon от серията True, която ми допада повече и за напред мисля да си взимам от нея.
Маска за лице с бяла глина Cien от Lidl.Разделена е на две дози, аз съм изхабила само едната.Не ми допадна особено, най вече заради миризмата.Не ми ухае никак приятно, което е главната причина да я изхвърля почти цяла.Не видях и кой знае какъв ефект от нея, леко почиства и омекотява кожата.Все пак и цената ѝ не беше висока, нещо от рода на 1-2лв.

Изхвърлям и празна опаковка от любимия си шампоан на Elseve Extraordinary Oil.Мисля, че вече съм ви говорила за него в блога, любимец ми е, мек и нежен към косата, ухае чудесно.Бих си взела отново.Ползвала съм и маската от тази серия, тя не ми е чак толкова любима, малко по- тежка ми идва.
Balea Trend It Up спрей за коса, води се изправящ.До някъде съм съгласна, изправя и изглажда леко косата.Втора опаковка ми е, ползвах го след баня, за разплитане на косата и ми вършеше идеална работа.Също и на суха коса за освежаване и приглаждане.Лек и воднист е, има алкохолна нотка в състава си.Миризмата му е плодова, нещо като ягода или малина.
Мицеларна вода Mixa за смесена и мазна кожа.За нея съм ви говорила в поста с разочароващи продукти.Почистваше прилично грима и кожата изглеждаше добре след нея.Причината да не я харесвам и да не я закупя повече е, че твърде много ми зачервяваше очите след употреба.Понякога дразнеше и ме сърбеше.Освен това на сутринта след нея ми излизаха ситни пъпчици по лицето, което никак не е желан ефект.По принцип продуктите на марката, които съм ползвала не ми допадат като действие.
Интимен гел Avon Refreshing, не съм сигурна, че ми хареса.Твърде гелообразен ми идва и като цяло не съм фен на формулата му.Ароматът му също не бих определила като кой знае колко хубав.Иначе мога да кажа, че почиства добре и си върши работата.Не бих си го взела отново, може би ще дам шанс на някой друг от геловете на Avon, надявам се да се различават един от друг.
Това бяха всички продукти!Мнение и отзиви можете да споделите долу в коментарите. :)

Поздрави и до скоро в блога!
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...