Maybelline Color Sensational Червило

by - юли 15, 2017

Здравейте, момичета!
Днешният пост ще бъде кратък, в предишната ми публикация в блога  бях ви обещала да пиша повече за това червило и да ви покажа още снимки.Става въпрос за  Maybelline Color Sensational  в цвят 168 Petal Pink, за което ви споделих, че имам от скоро.
Всъщност червилото не е избрано от мен, подариха ми го близки.Знам, че тази серия я рекламираха наскоро, не съм сигурна дали точно този нюанс го има у нас, но пък доколкото видях в няколко други блога, цветовата гама на Color Sensational е богата.Формулата на моето червило е стандартна, кремообразна.


Как изглежда точно цветът ще видите по-надолу на суочовете.Много красиво, светло розово е.Самата формула на червилото обаче...не съм сигурна, че ми допадна толкова.Надявам се това да не важи и за останалите нюанси на Color Sensational, но точно моят не седи толкова добре на устните.Консистенцията му е леко странна, не покрива хубаво устните, колкото другите ми червила.Иначе откъм наситеност на цвета, определено червилото е на ниво, бих казала, че това му е една от силните страни.Точно това ме озадачи в случая, пигмента е добър, но не покрива хубаво, най-вече във вътрешната част на устните.Точно на това място не се разнася изобщо.Между другото ми се е случвало червила от една серия да имат различна формула в зависимост от нюанса.Бях ви споменала за любимите ми течни червила на Essence - Matt Matt Matt...От първия, телесно-прасковен нюанс, който си купих бях очарована, след това си взех още едно червило от серията, в светло розов цвят и  за разлика от първото, това определено не ми хареса...Стоеше на парцали, доста неприятно като цяло.


Иначе червилото на Maybelline е комфортно е за носене, меко е и не изсушава устните.Tрайността е стандартна за едно кремообразно червило.Все пак не се изтрива бързо, зависи дали и кога ще решите да ядете и пиете, издържа достатъчно дълго, по този критерий нямам забележки.Ароматът бих определила също като типичен за едно червило, не е парфюмна или плодова миризма, просто нещо ненатрапчиво.Цената, на която го намирам онлайн е горе-долу около 14лв.
В заключение ще кажа, че оставам със смесени чувства за това червило, пигментът му е силен и наситен, но пък формулата... май не ме грабна, надявам се това да е само с моя нюанс.Иначе за лятото е идеално, свежо е като цвят и е приятно за носене на устните.А вие пробвахте ли червило от серията?Имате ли си фаворит? Можете да ми пишете долу в коментарите! :)))




***
Поздрави и усмивки!



You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...