Macadamia Healing Oil Treatment Олио за коса

by - юли 25, 2017


Здравейте!
В поста днес ще ви разкажа за един доста популярен продукт, за който няма как да не сте чували.Това е олиото за коса MACADAMIA Healing Oil Treatment.Преди доста време, мисля че още при навлизането на марката у нас, бях пробвала това олио в мини опаковка-тестер от 10мл.Помня, че тогава ми хареса, но поради някаква причина така и не си го купих.
През изминалия месец Юни писах и за маската за коса на MACADAMIA от тази серия, която също ми допадна, ако не сте прочели поста за нея, можете да го направите ТУК.
И така продължавам по същество с героя на днешната публикация.Олиото MCADADAMIA реших да поръчам в размер от 30мл.На пръв поглед и на снимките ще видите, че опаковката изглежда малка, но на мен ми е достатъчна за да го тествам по-сериозно.Олиото определено ми се вижда икономично и няма да свърши бързо, понеже не може да се слага по много на косата.Няма помпичка, така че ще трябва да си сипвате малко количество на дланите.



На опаковката е написано, че олиото няма алкохол в състава си.Не виждам да има и парабени, което мисля че е характерно за продуктите им.По принцип се води, че имат по-пречистен състав.Това, което ми допада в продукта е, че в него има комбинация от макадамия и арганово олио.На мнение съм, че и двете се отразяват добре на косата ми.



Консистенцията на олиото MACADAMIA е средно гъста, усеща се плътно, но не прекалено.Ароматът му е леко силен, бих казала сладък и ориенталски.Лично на мен ми харесва, нещо по-различно е от масовите продукти, които се продават и съм пробвала.На косата ароматът не се усеща толкова.
На мокра коса може да слагате повечко от олиото, но на суха е добре да се ограничите със съвсем малко количество и то само по краищата.В противен случай рискувате косата ви да се омазни по-бързо от обичайното.
Действието на олиото на пръв поглед е като на повечето подобни продукти, омекотява и подпомага разплитането на краищата.Забелязах, че и то като маската подхранва леко косъма.Предполагам, че това се дължи на пречистения състав и прекрасните свойства на маслото от макадамия, за които съм чела.Също така олиото заглажда хубаво и придава блясък.Наистина се усеща някак био или пречистено, попива добре в косата.Ефектът от него е видим, според мен е качествен продукт.
Моето олио е поръчано от сайта за оригинални парфюми и козметика Parfimo.bg.Линк към него вижте ТУК.Цената на 30мл. е 16.00лв.За това олио съм чела предимно позитивни отзиви, според мен си струва да се пробва поне в мини вариант.На сайта ще намерите и много други продукти от марката MACADAMIA.А вие пробвали ли сте олиото, какво мислите за него? ☺


Поздрави и усмивки!
***

*продуктът ми е предоставен за тест от Parfimo.Мнението ми за него е напълно откровено и на база лични впечатления.Постът не е спонсориран!

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...